Polska Agencja Prasowa organizuje konferencję „Trendy i narzędzia media relations”. Zostaną na niej przedstawione światowe trendy i zjawiska w zakresie rozpowszechniania informacji prasowych, w szczególności za pośrednictwem masowych kanałów komunikacji. Celem organizatora jest również skłonienie środowiska PR do podjęcia dyskusji na temat akceptowanych metod przekazywania informacji od klienta do otoczenia w różnych sytuacjach. Konferencja jest skierowana do przedstawicieli firm i agencji PR, którzy na co dzień zajmują się relacjami z dziennikarzami oraz kształtowaniem medialnego wizerunku klientów. W programie przewidziano wystąpienie przedstawiciela Austriackiej Agencji Prasowej APA na temat światowych trendów w rozpowszechnianiu informacji prasowych, a także panel poświęcony nowoczesnym narzędziom media relations. Dyskusję poprowadzi Roman Wojciechowski, dyrektor Biura Marketingu PAP. Swój udział już zapowiedzieli wiceprezes ZFPR, Mariusz Pleban oraz przedstawiciel PSPR.