Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Rusza kampania społeczna o mikroplastiku. 5 czerwca 2023 roku, w światowy dzień środowiska, organizacja unep/grid-warszawa rozpoczyna kampanię społeczną poruszającą problem mikroplastiku w środowisku. hasłem przewodnim akcji jest „#beatplasticpollution”. przesłanie ma zwrócić uwagę na skutki, jakie niesie za sobą niewłaściwe zarządzanie tworzywami sztucznymi. kampanię wspierają screen network i ams, firmy będące właścicielami ekranów digital out-of-home (dooh). w ramach współpracy emitowane są animowane spoty zwracające uwagę mieszkańców na skalę problemu mikroplastiku. informacje synchronizowane są na bieżąco wraz ze zmieniającą się pogodą, a komunikaty informacyjno-edukacyjne pojawiają się na ekranach, gdy pada deszcz. ma to związek z wynikami badań chińskiej akademii nauk medycznych, które dowiodły, że mikroplastik w deszczu ma wpływ na zdrowie człowieka i zwiększa ryzyko wielu chorób. kampanię będzie można zobaczyć na wielkoformatowych telebimach i kurtynach led, na ekranach w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych, lotniskach i w środkach komunikacji miejskiej. łącznie będzie wyświetlana na kilkunastu tysiącach ekranów. kampania będzie trwała do końca czerwca 2023 roku. źródło: youtube/screen network. (zd).
5 czerwca 2023 roku, w Światowy Dzień Środowiska, organizacja UNEP/GRID-Warszawa rozpoczyna kampanię społeczną poruszającą problem mikroplastiku w środowisku.
Hasłem przewodnim akcji jest „#BeatPlasticPollution”. Przesłanie ma zwrócić uwagę na skutki, jakie niesie za sobą niewłaściwe zarządzanie tworzywami sztucznymi.
Kampanię wspierają Screen Network i AMS, firmy będące właścicielami ekranów Digital Out-of-Home (DOOH). W ramach współpracy emitowane są animowane spoty zwracające uwagę mieszkańców na skalę problemu mikroplastiku. Informacje synchronizowane są na bieżąco wraz ze zmieniającą się pogodą, a komunikaty informacyjno-edukacyjne pojawiają się na ekranach, gdy pada deszcz. Ma to związek z wynikami badań Chińskiej Akademii Nauk Medycznych, które dowiodły, że mikroplastik w deszczu ma wpływ na zdrowie człowieka i zwiększa ryzyko wielu chorób.
Kampanię będzie można zobaczyć na wielkoformatowych telebimach i kurtynach LED, na ekranach w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych, lotniskach i w środkach komunikacji miejskiej. Łącznie będzie wyświetlana na kilkunastu tysiącach ekranów.
Kampania będzie trwała do końca czerwca 2023 roku.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Rusza kampania społeczna o mikroplastiku. 5 czerwca 2023 roku, w światowy dzień środowiska, organizacja unep/grid-warszawa rozpoczyna kampanię społeczną poruszającą problem mikroplastiku w środowisku. hasłem przewodnim akcji jest „#beatplasticpollution”. przesłanie ma zwrócić uwagę na skutki, jakie niesie za sobą niewłaściwe zarządzanie tworzywami sztucznymi. kampanię wspierają screen network i ams, firmy będące właścicielami ekranów digital out-of-home (dooh). w ramach współpracy emitowane są animowane spoty zwracające uwagę mieszkańców na skalę problemu mikroplastiku. informacje synchronizowane są na bieżąco wraz ze zmieniającą się pogodą, a komunikaty informacyjno-edukacyjne pojawiają się na ekranach, gdy pada deszcz. ma to związek z wynikami badań chińskiej akademii nauk medycznych, które dowiodły, że mikroplastik w deszczu ma wpływ na zdrowie człowieka i zwiększa ryzyko wielu chorób. kampanię będzie można zobaczyć na wielkoformatowych telebimach i kurtynach led, na ekranach w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych, lotniskach i w środkach komunikacji miejskiej. łącznie będzie wyświetlana na kilkunastu tysiącach ekranów. kampania będzie trwała do końca czerwca 2023 roku. źródło: youtube/screen network. (zd).