.

VeloBank klientem ZOOM bsc

dodano: 
22.11.2022
komentarzy: 
0

W listopadzie 2022 roku VeloBank, nowy bank na polskim rynku, powstały po restrukturyzacji Getin Banku, rozpoczął współpracę z ZOOM bsc. Agencji powierzono obsługę PR.

Agencja odpowiada za pełną obsługę działań z zakresu public relations, w tym m.in. media relations, wsparcie w zakresie strategii komunikacji i biura prasowego, pozycjonowanie ekspertów i marki VeloBank czy wsparcie zespołu komunikacji wewnętrznej. 21 listopada 2022 roku bank pokazał się w nowej odsłonie (przedstawiono strategię i logotyp), a agencja wspierała klienta w procesie przygotowań do rebrandingu. Do zadań agencji ZOOM bsc należą m.in. wsparcie w zakresie strategii komunikacji, media relations, pozycjonowanie ekspertów czy wsparcie prac zespołu komunikacji wewnętrznej.

Warszawska agencja została wybrana w postępowaniu konkursowym. Współpraca rozpoczęła się 1 listopada 2022 roku, a umowę zawarto na trzy miesiące z możliwością przedłużenia.

Po stronie ZOOM bsc za obsługę VeloBanku odpowiadają Monika Banyś, PR Director, oraz Agnieszka Smużewska, Senior Account Manager. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin