Marka kosmetyczna Garnier została partnerem tytularnym festiwalu King of the Bay. Wydarzenie to odbędzie się w dniach 19-22 czerwca 2025 roku w Rewie. Sercem tegorocznej edycji festiwalu ma być specjalna strefa marki, gdzie wszyscy zawodnicy i kibice będą mogli zgłębić tajniki świadomej pielęgnacji.
King of the bay to największy w Europie Środkowo-Wschodniej festiwal sportów wodnych, który łączy rywalizację w dyscyplinach wodnych z otwartymi strefami testów, warsztatami i atrakcjami dla rodzin. To wydarzenie jest nie tylko świętem sportu, lecz także okazją do celebrowania bliskości natury i poczucia odpowiedzialności za planetę.
Główną atrakcją Garnier King of the Bay ma być strefa marki, dzięki której będzie ona mogła trafić do zupełnie nowej grupy odbiorców – fanów sportów wodnych, czyli osób ceniących zarówno aktywny tryb życia, jak i jego zrównoważony styl. Garnier ma zapewnić uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatne analizy skóry i włosów przeprowadzone przez ekspertów marki, indywidualny dobór kosmetyków i rutyn pielęgnacyjnych, zabawy w eksperymenty naukowe czy testowanie nowości i bestsellerów marki. Firma wręczy także wszystkim gościom festiwalu produkty do ochrony przeciwsłonecznej.
„W Garnier, podobnie jak w świecie sportów wodnych, cenimy sobie bliskość natury, energię, skuteczność i dobrą zabawę. Partnerstwo z King of the Bay to naturalny mariaż tych wartości. Dzielimy z miłośnikami sportów wodnych nie tylko pasję do aktywnego trybu życia, ale i poczucie odpowiedzialności za planetę. Dlatego też, angażując się w to wydarzenie, chcemy promować zrównoważone podejście do piękna i inspirować do podejmowania świadomych wyborów, tak jak robimy to każdego dnia, tworząc nasze produkty” – komentuje Magdalena Rzepnicka, dyrektor marketingu Garnier.
W ramach partnerstwa logo Garniera pojawi się nie tylko na stoiskach, lecz także na scenie, flagach, żaglach uczestników oraz ich strojach. Będzie również widoczne na materiałach promocyjnych, w tym na plakatach, ulotkach, gadżetach w starter-packu i materiałach z wydarzenia. Do wspólnych działań należy również współpraca z ambasadorami – mistrzem świata w windsurfing Maciejem Rutkowskim oraz Karoliną Kluszczyńską.
Za działania Garniera w ramach festiwalu King of the Bay odpowiadają agencje Enyo, Wavemaker i WPP Media. (ao)