poniedziałek, 30 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościGarnier partnerem tytularnym festiwalu King of the Bay

Garnier partnerem tytularnym festiwalu King of the Bay

Marka kosmetyczna Garnier została partnerem tytularnym festiwalu King of the Bay. Wydarzenie to odbędzie się w dniach 19-22 czerwca 2025 roku w Rewie. Sercem tegorocznej edycji festiwalu ma być specjalna strefa marki, gdzie wszyscy zawodnicy i kibice będą mogli zgłębić tajniki świadomej pielęgnacji.

King of the bay to największy w Europie Środkowo-Wschodniej festiwal sportów wodnych, który łączy rywalizację w dyscyplinach wodnych z otwartymi strefami testów, warsztatami i atrakcjami dla rodzin. To wydarzenie jest nie tylko świętem sportu, lecz także okazją do celebrowania bliskości natury i poczucia odpowiedzialności za planetę.

Główną atrakcją Garnier King of the Bay ma być strefa marki, dzięki której będzie ona mogła trafić do zupełnie nowej grupy odbiorców – fanów sportów wodnych, czyli osób ceniących zarówno aktywny tryb życia, jak i jego zrównoważony styl. Garnier ma zapewnić uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatne analizy skóry i włosów przeprowadzone przez ekspertów marki, indywidualny dobór kosmetyków i rutyn pielęgnacyjnych, zabawy w eksperymenty naukowe czy testowanie nowości i bestsellerów marki. Firma wręczy także wszystkim gościom festiwalu produkty do ochrony przeciwsłonecznej.

„W Garnier, podobnie jak w świecie sportów wodnych, cenimy sobie bliskość natury, energię, skuteczność i dobrą zabawę. Partnerstwo z King of the Bay to naturalny mariaż tych wartości. Dzielimy z miłośnikami sportów wodnych nie tylko pasję do aktywnego trybu życia, ale i poczucie odpowiedzialności za planetę. Dlatego też, angażując się w to wydarzenie, chcemy promować zrównoważone podejście do piękna i inspirować do podejmowania świadomych wyborów, tak jak robimy to każdego dnia, tworząc nasze produkty” – komentuje Magdalena Rzepnicka, dyrektor marketingu Garnier.

W ramach partnerstwa logo Garniera pojawi się nie tylko na stoiskach, lecz także na scenie, flagach, żaglach uczestników oraz ich strojach. Będzie również widoczne na materiałach promocyjnych, w tym na plakatach, ulotkach, gadżetach w starter-packu i materiałach z wydarzenia. Do wspólnych działań należy również współpraca z ambasadorami – mistrzem świata w windsurfing Maciejem Rutkowskim oraz Karoliną Kluszczyńską.

Za działania Garniera w ramach festiwalu King of the Bay odpowiadają agencje Enyo, Wavemaker i WPP Media. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj