Warsaw Creatives w lipcu 2025 roku poinformowało o wprowadzeniu zmian w strukturze. Agencja ujednoliciła swoje kompetencje kreatywne i stworzyła Creative & Design Studio, które powstało z połączenia dwóch działów – Creative i Design. Decyzja ta miała być podyktowana rosnącym zapotrzebowaniem na holistyczne podejście do kreacji i zwiększeniem wymagań dotyczących całościowej obsługi projektów, a także naturalnym połączeniem procesów kreatywnych i projektowych w nowoczesnej komunikacji.
Creative & Design Studio ma oferować pełen wachlarz usług – od strategii kreatywnej i konceptów kampanii, przez projektowanie graficzne i branding, po realizację digitalową i contentową z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Jednak w odróżnieniu od wcześniejszego podziału kompetencji od teraz cały proces – od pomysłu, do wykonania – odbywa się w ramach jednego zespołu.
„W Creative & Design Studio każdy projekt to historia opowiedziana jednym głosem, ale wieloma językami: strategii, designu, technologii i kreacji” – komentuje Maria Gajewska, Creative Director w Warsaw Creatives. (ao)