Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Wolves Summit wypełniło PKiN rozmowami o start-upach. kilka sal pałacu kultury i nauki wypełniło się zagłuszającym szumem rozmów 200 inwestorów z przedstawicielami 400 start-upów. pod koniec października 2019 roku odbyła się tam bowiem dziesiąta edycja wolves summit, konferencji poświęconej – tym razem – przyszłości medycyny, rozwojowi sztucznej inteligencji w biznesie. zorganizowano również konkurs the great pitch, w którym firma pynk pozyskała finansowanie od jednego z partnerów wydarzenia, 360lab. rozmawiano jednak nie tylko o pieniądzach. w jednej z sal przez dwa dni odbywały się prelekcje i dyskusje panelistów z polski i kilku innych krajów. na scenie wystąpili m.in. ruthy kaidar z microsoftu, który opowiadał o budowaniu relacji z inwestorami, kaythlin das z hubspot, która przedstawiła nowoczesne podejście do budowania marki, marketingu i samej sprzedaży – zalecała, by dowiedzieć się jak najwięcej o tzw. „customer journey”, a następnie ulokować tam własną firmę – czy ludwik sobolewski, prezes emerging europe marketplace, który wraz z innymi panelistami rozmawiał o sytuacji ekonomicznej regionu europy środkowo-wschodniej. nie zabrakło tematów dotyczących zrównoważonego rozwoju. szef etno cafe, łukasz mrowiński, mówił na przykład, że aby uniknąć zarzutów o greenwashing – co zdarzyło się jego firmie przy wprowadzaniu nowego rodzaju słomek, które były biodegradowalne, a mimo to klienci sądzili, że są z plastiku – warto postawić na dobrą komunikację. na scenie wolves summit pojawili się też przedstawiciele rynku chin, wielkiej brytanii czy niemiec. każdy z nich przedstawiał możliwości rozwoju, jakie mogą mieć tam młode, zagraniczne firmy. wskazywali nazwy funduszy inwestycyjnych, opowiadali o ekonomii i uregulowaniach prawnych. dziesiątą edycję konferencji, na której pojawiło się niemal 1500 uczestników, współorganizowało m.st. warszawa. proto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (mp).
Kilka sal Pałacu Kultury i Nauki wypełniło się zagłuszającym szumem rozmów 200 inwestorów z przedstawicielami 400 start-upów. Pod koniec października 2019 roku odbyła się tam bowiem dziesiąta edycja Wolves Summit, konferencji poświęconej – tym razem – przyszłości medycyny, rozwojowi sztucznej inteligencji w biznesie. Zorganizowano również konkurs The Great Pitch, w którym firma Pynk pozyskała finansowanie od jednego z partnerów wydarzenia, 360Lab. Rozmawiano jednak nie tylko o pieniądzach.
W jednej z sal przez dwa dni odbywały się prelekcje i dyskusje panelistów z Polski i kilku innych krajów. Na scenie wystąpili m.in. Ruthy Kaidar z Microsoftu, który opowiadał o budowaniu relacji z inwestorami, Kaythlin Das z HubSpot, która przedstawiła nowoczesne podejście do budowania marki, marketingu i samej sprzedaży – zalecała, by dowiedzieć się jak najwięcej o tzw. „customer journey”, a następnie ulokować tam własną firmę – czy Ludwik Sobolewski, prezes Emerging Europe Marketplace, który wraz z innymi panelistami rozmawiał o sytuacji ekonomicznej regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Nie zabrakło tematów dotyczących zrównoważonego rozwoju. Szef Etno Cafe, Łukasz Mrowiński, mówił na przykład, że aby uniknąć zarzutów o greenwashing – co zdarzyło się jego firmie przy wprowadzaniu nowego rodzaju słomek, które były biodegradowalne, a mimo to klienci sądzili, że są z plastiku – warto postawić na dobrą komunikację.
Na scenie Wolves Summit pojawili się też przedstawiciele rynku Chin, Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Każdy z nich przedstawiał możliwości rozwoju, jakie mogą mieć tam młode, zagraniczne firmy. Wskazywali nazwy funduszy inwestycyjnych, opowiadali o ekonomii i uregulowaniach prawnych.
Dziesiątą edycję konferencji, na której pojawiło się niemal 1500 uczestników, współorganizowało m.st. Warszawa. PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (mp)