poniedziałek, 17 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPowstał start-up technologiczny Generation9. Skupi się na influencer marketingu

Powstał start-up technologiczny Generation9. Skupi się na influencer marketingu

W marcu 2025 roku poinformowano o powstaniu nowego start-upu technologicznego skupionego na influencer marketingu – Generation9 – Tech & Data driven Influencer Marketing. Wśród jego założycieli są członkowie zarządu agencji Stor9.

Generation9 jest nowym podmiotem specjalizującym się w influencer marketingu, advocacy i współpracy z content creatorami. Działanie start-upu opiera się na doświadczeniu jego założycieli i pracowników, własnej bazie danych influencerów oraz stworzeniu inhouse’owych narzędzi do wewnętrznej automatyzacji ofertowania i procesów współprac z influencerami.

Obecnie firma pracuje nad ulepszaniem specjalnego narzędzia AI. Ma ono za zadanie upraszczać proces znalezienia, sprawdzenia oraz zakontraktowania influencerów do kampanii, podnosić poziom brand safety oraz weryfikować autentyczność followersów z pomocą sztucznej inteligencji. Start-up dąży do tego, aby w obliczu rosnącej popularności influencer marketingu jako narzędzia reklamowego nawet osoby z mniejszą wiedzą mogły z powodzeniem korzystać z pomocy twórców. Generation9 w niedalekiej przyszłości planuje udostępnić wspomniane rozwiązanie swoim klientom.

Start-up ma własny management twórców internetowych, w tym Agatę Biernat, Jaśka i Anetę Kuroniów, Kingę Ożóg, Barttiego i KaperSzefa, Tomka Choińskiego oraz Maksyma Ziółkowskiego.

Do zarządu agencji należą Łukasz Misiukanis oraz Marek Myślicki.

Łukasz Misiukanis jest założycielem jednej z pierwszych agencji socialmediowych Socializer, która została sprzedana do sieci Dentsu Aegis Network w 2014 roku. W Geneartion9 pełni funkcję prezesa i odpowiada za rozwój części technologicznej spółki.

Marek Myślicki do tej pory obejmował stanowisko Chief Growth Officer Stor9. Jest ekspertem od influencer marketingu, przewodniczącym Grupy Roboczej Influencer Marketingu przy IAB Polska oraz współautorem rekomendacji dla influencerów wydanych wspólnie z UOKiK-iem. W start-upie obejmuje stanowisko wiceprezesa i zajmuje się nadzorem części agencyjnej i managementu.

W skład Rady Nadzorczej Generation9 wchodzą założyciele Stor9 Anna Zielińska, Agnieszka Zielińska oraz mecenas Kamil Gorzelnik. Jednocześnie w zarządzie Stor9 pozostają Anna Zielińska, Agnieszka Zielińska oraz Maciej Dutkowski.

Zarząd Generation9 skupi się głównie na nowym start-upie, w Stor9 będzie udzielał się w formie doradczej. Większa część zespołu influencermarketingowego agencji zostanie przekierowana do Generation9.

Identyfikację nowej spółki stworzył zespół kreatywny Stor9 pod przewodnictwem Macieja Dutkowskiego. Pierwszymi klientami Generation9 są BBC Studios oraz Empik. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj