piątek, 17 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWsparcie PR dla Haribo

Wsparcie PR dla Haribo


Rusza dzisiaj nowa kampania niemieckiego producenta słodyczy Haribo, oparta głównie na akcji w internecie i telewizji oraz działaniach PR. Jej celem jest umocnienie świadomości marki, promocja nowej strony internetowej www.haribo.pl i konkursu internetowego. Celem komunikacji jest zrozumiały i atrakcyjny przekaz dla dzieci. Kampania opiera się na zaproszeniu „Wejdź na www.haribo.pl. Odwiedź Disneyland z Haribo lub wygraj inne extra nagrody”, które można zobaczyć w trzech stacjach telewizyjnych Cartoon Network, Fox Kids i Zig Zap. Wsparciem tych działań, które kierowane są przede wszystkim do dzieci, jest kampania bannerowa na stronach internetowych kanałów dziecięcych oraz działania public relations.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj