Wyborowa Pernod Ricard współpracuje z H+K Strategies

dodano: 
23.08.2021
komentarzy: 
0

Wyborowa Pernod Ricard – spółka odpowiedzialna za produkcję marek polskich wódek, ich rozwój na arenie międzynarodowej, a także marketing i sprzedaż marek dostępnych w ramach Grupy Pernod Ricard – wybrała do obsługi komunikacyjnej Hill+Knowlton Strategies.

Agencja zajmuje się działaniami z obszaru komunikacji korporacyjnej. Zapewnia także wsparcie w zakresie employer brandingu. H+K Strategies odpowiada także m.in. za doradztwo komunikacyjne, media relations oraz issue management.

Po stronie agencji działania dla tego klienta prowadzą Anna Grońska (lider projektu), Tomasz Kania, Julia Laptyonok i Bartosz Worsztynowicz. Pracę zespołu nadzoruje Alicja Lewandowska-Wolińska, dyrektor w dziale komunikacji korporacyjnej.
 
H+K wybrano w przetargu. Współpraca rozpoczęła się w maju, jednak agencja poinformowała o niej w sierpniu 2021 roku. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin