Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany w H+K Strategies. Odchodzi Tomasz Relewicz. agencja hill+knowlton strategies zrestrukturyzowała dział technology practice i wzmacnia kompetencje w tym zakresie. zespołem pokierują magdalena szulc oraz krzysztof rygiel. dział technologiczny w h+k strategies współpracuje przede wszystkim z tzw. disrupctive companies, czyli dynamicznie rozwijającymi się firmami, które redefiniują rynek i wyznaczają nowe trendy w swoich sektorach. hill+knowlton strategies realizuje projekty m. in. dla facebooka, ubera, spotify, marek huawei, fibaro czy firmy netapp. „nowa strategia zespołu technology practice jest odpowiedzią na zmiany, które obserwujemy w branży technologicznej’ – mówi magdalena szulc. „aby być zaufanym partnerem takich marek jak spotify, uber czy facebook, musimy łączyć kompleksową wiedzę technologiczną z dogłębną znajomością biznesu klienta i rozumieniem różnych aspektów jego działalności” – dodaje. magdalena szulc w h+k strategies pracuje od 2009 roku. w lipcu 2016 objęła stanowisko account directora. jest odpowiedzialna za kampanie komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej i sektora disruptive economy w polsce i regionie europy środkowo-wschodniej. prowadzi działania dla takich klientów jak facebook, uber czy p4. w 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek spotify. krzysztof rygiel z branżą public relations związany jest natomiast od 2010 roku. specjalizuje się w komunikacji produktowej związanej z sektorem it, telecom oraz branżą elektronicznej rozrywki. realizował projekty m.in. dla firm microsoft, huawei, asus, spotify, ci games, intel, action, fibaro, ringer axel springer oraz tvn media. w hill+knowlton strategies odpowiadał m.in. za komunikację działu consumer microsoft oraz ci gamet, wspierał również działania dla facebooka. tomasz relewicz , który dotąd kierował działem jako head of technology practice, rozstaje się z agencją. z h+k strategies był związany od 2005 roku, rozpoczął pracę na stanowisku assistant. później pracował jako account executive, senior account executive, account manager, associate, senior associtate i account director. działem technologicznym kierował od maja 2016 roku. (mb).
Agencja Hill+Knowlton Strategies zrestrukturyzowała dział Technology Practice i wzmacnia kompetencje w tym zakresie. Zespołem pokierują Magdalena Szulc oraz Krzysztof Rygiel.
Dział technologiczny w H+K Strategies współpracuje przede wszystkim z tzw. disrupctive companies, czyli dynamicznie rozwijającymi się firmami, które redefiniują rynek i wyznaczają nowe trendy w swoich sektorach. Hill+Knowlton Strategies realizuje projekty m. in. dla Facebooka, Ubera, Spotify, marek Huawei, Fibaro czy firmy NetApp. „Nowa strategia zespołu Technology Practice jest odpowiedzią na zmiany, które obserwujemy w branży technologicznej’ – mówi Magdalena Szulc. „Aby być zaufanym partnerem takich marek jak Spotify, Uber czy Facebook, musimy łączyć kompleksową wiedzę technologiczną z dogłębną znajomością biznesu klienta i rozumieniem różnych aspektów jego działalności” – dodaje.
Magdalena Szulc w H+K Strategies pracuje od 2009 roku. W lipcu 2016 objęła stanowisko Account Directora. Jest odpowiedzialna za kampanie komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej i sektora disruptive economy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Prowadzi działania dla takich klientów jak Facebook, Uber czy P4. W 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek Spotify.

Krzysztof Rygiel z branżą public relations związany jest natomiast od 2010 roku. Specjalizuje się w komunikacji produktowej związanej z sektorem IT, Telecom oraz branżą elektronicznej rozrywki. Realizował projekty m.in. dla firm Microsoft, Huawei, ASUS, Spotify, CI Games, Intel, ACTION, Fibaro, Ringer Axel Springer oraz TVN Media. W Hill+Knowlton Strategies odpowiadał m.in. za komunikację działu Consumer Microsoft oraz CI Gamet, wspierał również działania dla Facebooka.

Tomasz Relewicz, który dotąd kierował działem jako Head of Technology Practice, rozstaje się z agencją. Z H+K strategies był związany od 2005 roku, rozpoczął pracę na stanowisku Assistant. Później pracował jako Account Executive, Senior Account Executive, Account Manager, Associate, Senior Associtate i Account Director. Działem technologicznym kierował od maja 2016 roku. (mb)