poniedziałek, 21 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościZnamy Jury Złotych Spinaczy 2022

Znamy Jury Złotych Spinaczy 2022

Związek Firm PR ogłosił skład Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy. Prace oceniać będzie 98 jurorów. Przewodniczącym Jury został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

Wśród jurorów są zarówno praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

„Zbliża się największe święto branży PR w Polsce, kiedy o miano najlepszych kampanii roku staną w szranki setki unikalnych zgłoszeń ze wszystkich zakątków kraju. Dla nas jurorów będzie to jak zawsze uczta intelektualna i lekcja na temat zjawisk i trendów poruszających dzisiaj rzesze wyznawców naszego zawodu. Dla mnie osobiście, to spełnienie marzeń o poprowadzeniu obrad jury obecnie największego w Europie kontynentalnej konkursu public relations” – komentuje Grzegorz Szczepański.

Jurorzy zostali podzieleni na sześć grup. Pierwsza z nich, której przewodniczącym jest Sebastian Stępak, CEO MSL, oceni projekty z kategorii Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Social media, Finanse, Motoryzacja i transport, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Kreatywność.

Obradami drugiej grupy jurorów pokieruje Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec. Ta grupa oceni projekty z kategorii Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Event społeczny, Content marketing – branded content, Sektor spożywczy, NGO i sektor publiczny.

Trzecia grupa oceni zgłoszenia w kategoriach Media Relations, PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event komercyjny, Kultura i media. Jej pracami pokieruje Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czwartej grupie przewodniczyć będzie Anna Cywińska, dyrektorka działu korporacyjnego i komunikacji w Grupie Spółek Danone w Polsce oraz prezeska Fundacji Nutricia. Ci jurorzy ocenią projekty z kategorii PR korporacyjny, PR pro bono, Kampania społeczna, Medycyna i zdrowie oraz Research&Insight.

Piąta grupa jurorska zajmie się oceną projektów zgłoszonych w kategoriach Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Uroda, higiena i wellness, Sport, turystyka i rekreacja oraz Efektywność. Obradami tej grupy kierować będzie Justyna Gościńska-Bociong, dyrektorka komunikacji i marki korporacyjnej Medicover.  

Anna Wiśniewska, dyrektorka ds. marketingu i komunikacji, spółka biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie z kolei przewodniczyć szóstej grupie jurorów. Ocenią oni zgłoszenia w kategoriach Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Wsparcie Ukrainy, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Moda i styl życia.

Pełny skład Jury można znaleźć na stronie.

Do 2 września 2022 roku można zgłosić kampanie w drugim terminie, a ostateczny termin przyjmowania projektów upłynie 9 września.

7 października 2022 roku ogłoszeni zostaną nominowani, a zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, którą zaplanowano na 2 grudnia 2022 roku.

Zgłoszenia trwają są przyjmowane przez stronę.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj