Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Binkowski Run – nowy produkt turystyczny. sytuacja wyjściowa:. binkowski resort to kilkuletni obiekt położony w kielcach, który od samego początku mocno wiązał swoją działalność ze sportem. dzięki doskonałej lokalizacji i szerokiemu zapleczu usługowemu jest także interesującym miejscem dla klientów mice oraz weekendowych wypadów rodzinnych. opis celu kampanii:. misją działań było wzmocnienie wizerunku hotelu jako miejsca prorodzinnego przy równoczesnym stworzeniu nowego produktu turystycznego dla klienta z sektora mice (meetings, incentives, conferences and exhibitions industry) oraz skojarzenia hotelu ze środowiskami sportowymi. dodatkowo dobrane rozwiązania miały umożliwić prezentację walorów hotelu. opis akcji:. binkowski run – to piknik familijny połączony z rywalizacją sportową oraz prezentacją przedsezonową piłkarzy vive tauronu kielce oraz piłkarek korony handball. podczas wydarzenia odbył się pierwszy bieg na orientację – binkowski run. jest to nowy wymiar biegu, podczas którego to nie kondycja jest kwestią kluczową, a dobra strategia i orientacja w terenie. w biegu wykorzystano elektroniczny system sport ident – który automatycznie rejestrował czas uczestników przy zameldowaniu się w konkretnych punktach kontrolnych. ponadto organizatorzy przewidzieli szereg atrakcji, w tym między innymi: rozgrzewkę, którą poprowadzili piłkarze ręczni vive tauronu kielce, grę miejską, strefę pikniku oraz strefę relaksu tauron. oprócz tego każdy obecny mógł wziąć udział w grach i zabawach dla dzieci, przeprowadzonych przez graczy vive i korony. opis przebiegu kampanii:. kampania opierała się na działaniach crossowych pomiędzy binkowski resort, a klubowym mistrzem świata w piłce ręcznej, vive tauron kielce. agencja bravebrain w porozumieniu z hotelem binkowski, zarządem zprp i vive tauron kielce, podjęli decyzję o rozpoczęciu wspólnych działań. komunikacja rozpoczęła się początkiem lipca, a jej finał nastąpił 28 sierpnia w formie całodniowego święta sportu i piłki ręcznej, czyli binkowski run. podczas kampanii przeprowadzono sześć konkursów w mediach społecznościowych i mediach tradycyjnych. stworzono identyfikację całego wydarzenia oraz prowadzono kompleksowe działania pr. wykorzystanie narzędzi komunikacji:. komunikacja głównie została oparta o prowadzenie stałych relacji z mediami lokalnymi i sportowymi: przygotowanie informacji prasowych, aranżowanie i przeprowadzenie wywiadów na potrzeby takich mediów jak radio, telewizja, prasa, briefing prasowy z zawodnikami vive podczas wydarzenia. równocześnie cały czas prowadzona była kampania w mediach społecznościowych: utworzenie wydarzenia, prowadzenie konkursów i profili marek, stworzenie kanału na youtubie z wypowiedziami piłkarzy ręcznych vive tauronu kielce. efekty:. efektem naszych działań jest przede wszystkim bardzo duże zadowolenie uczestników wydarzenia i decyzja marki o cyklicznym organizowaniu binkowski run. podczas całodniowej imprezy wzięło udział około 2 tys. ludzi. do samego biegu na orientację zgłosiło się ponad 120 osób. w wyniku podjętych działań promocyjnych informacja o wydarzeniu binkowski run pojawiła się minimum 140 razy w mediach, w tym 1 raz w telewizji (tvp kielce) oraz kilkakrotnie w radiu (radio eska, radio zet gold, radio kielce, radio em). według instytutu monitorowania mediów informacja zarówno o wydarzeniu, jak i o binkowski resort dotarła do ponad 2 000 000 odbiorców. a kwota, jaką należałoby zapłacić za kupno reklamy o podobnym zasięgu, wynosi ponad 195 tys. złotych. na terenie obiektu powstaje także stała infrastruktura, umożliwiająca organizację biegów na orientacje w dowolnym terminie. realizacja:. agencja brave brain była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji, wdrożenie pomysłów, kontakt z partnerami, koordynację wydarzenia oraz kompleksowe prowadzenie kampanii. za projekt odpowiedzialni byli: jonasz wiercioch – pr manager, karolina potempa – senior pr specialist, marta sabat – account manager, kacper biernacki – graphic designer.
Sytuacja wyjściowa:
Binkowski Resort to kilkuletni obiekt położony w Kielcach, który od samego początku mocno wiązał swoją działalność ze sportem. Dzięki doskonałej lokalizacji i szerokiemu zapleczu usługowemu jest także interesującym miejscem dla klientów MICE oraz weekendowych wypadów rodzinnych.
Opis celu kampanii:
Misją działań było wzmocnienie wizerunku hotelu jako miejsca prorodzinnego przy równoczesnym stworzeniu nowego produktu turystycznego dla klienta z sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions Industry) oraz skojarzenia hotelu ze środowiskami sportowymi. Dodatkowo dobrane rozwiązania miały umożliwić prezentację walorów hotelu.
Opis akcji:
Binkowski Run – to piknik familijny połączony z rywalizacją sportową oraz prezentacją przedsezonową piłkarzy Vive Tauronu Kielce oraz piłkarek Korony Handball.
Podczas wydarzenia odbył się pierwszy bieg na orientację – Binkowski Run. Jest to nowy wymiar biegu, podczas którego to nie kondycja jest kwestią kluczową, a dobra strategia i orientacja w terenie. W biegu wykorzystano elektroniczny system Sport ident – który automatycznie rejestrował czas uczestników przy zameldowaniu się w konkretnych punktach kontrolnych.
Ponadto organizatorzy przewidzieli szereg atrakcji, w tym między innymi: rozgrzewkę, którą poprowadzili piłkarze ręczni Vive Tauronu Kielce, grę miejską, strefę pikniku oraz strefę relaksu Tauron. Oprócz tego każdy obecny mógł wziąć udział w grach i zabawach dla dzieci, przeprowadzonych przez graczy Vive i Korony.

Opis przebiegu kampanii:
Kampania opierała się na działaniach crossowych pomiędzy Binkowski Resort, a Klubowym Mistrzem Świata w piłce ręcznej, Vive Tauron Kielce. Agencja BraveBrain w porozumieniu z Hotelem Binkowski, zarządem ZPRP i Vive Tauron Kielce, podjęli decyzję o rozpoczęciu wspólnych działań. Komunikacja rozpoczęła się początkiem lipca, a jej finał nastąpił 28 sierpnia w formie całodniowego święta sportu i piłki ręcznej, czyli Binkowski Run. Podczas kampanii przeprowadzono sześć konkursów w mediach społecznościowych i mediach tradycyjnych. Stworzono identyfikację całego wydarzenia oraz prowadzono kompleksowe działania PR.
Wykorzystanie narzędzi komunikacji:
Komunikacja głównie została oparta o prowadzenie stałych relacji z mediami lokalnymi i sportowymi: przygotowanie informacji prasowych, aranżowanie i przeprowadzenie wywiadów na potrzeby takich mediów jak radio, telewizja, prasa, briefing prasowy z zawodnikami Vive podczas wydarzenia. Równocześnie cały czas prowadzona była kampania w mediach społecznościowych: utworzenie wydarzenia, prowadzenie konkursów i profili marek, stworzenie kanału na YouTubie z wypowiedziami piłkarzy ręcznych Vive Tauronu Kielce.

Efekty:
Efektem naszych działań jest przede wszystkim bardzo duże zadowolenie uczestników wydarzenia i decyzja marki o cyklicznym organizowaniu Binkowski Run. Podczas całodniowej imprezy wzięło udział około 2 tys. ludzi. Do samego biegu na orientację zgłosiło się ponad 120 osób.
W wyniku podjętych działań promocyjnych informacja o wydarzeniu Binkowski Run pojawiła się minimum 140 razy w mediach, w tym 1 raz w telewizji (TVP Kielce) oraz kilkakrotnie w radiu (Radio ESKA, Radio Zet Gold, Radio Kielce, Radio Em).
Według Instytutu Monitorowania Mediów informacja zarówno o wydarzeniu, jak i o Binkowski Resort dotarła do ponad 2 000 000 odbiorców. A kwota, jaką należałoby zapłacić za kupno reklamy o podobnym zasięgu, wynosi ponad 195 tys. złotych.
Na terenie obiektu powstaje także stała infrastruktura, umożliwiająca organizację biegów na orientacje w dowolnym terminie.
Realizacja:
Agencja Brave Brain była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji, wdrożenie pomysłów, kontakt z partnerami, koordynację wydarzenia oraz kompleksowe prowadzenie kampanii. Za projekt odpowiedzialni byli: Jonasz Wiercioch – PR Manager, Karolina Potempa – Senior PR Specialist, Marta Sabat – Account Manager, Kacper Biernacki – Graphic Designer.