.

 

Komisja Europejska zatwierdza 10 mln euro na promocję polskiej żywności

dodano: 
26.10.2015
komentarzy: 
0

Unijne pieniądze zostaną przeznaczone na kampanie realizowane przez agencje Partner of Promotion, CAM Media, NuOrder oraz VMG.

Jak informuje Ministerstwo Rolnictwa, Komisja Europejska zaakceptowała 33 projekty o łącznym budżecie przekraczającym 100 mln euro. Wśród nich znalazły się 3 polskie programy, dla których wyasygnowano 10 proc. tej kwoty.

Unijne dofinansowanie obejmie kampanię „Pomidory zdrowe z natury”, promującą te warzywa na rynku niemieckim i polskim. Do jej realizacji wybrano konsorcjum agencji NuOrder i VMG. Środki unijne zostaną także przeznaczone na promocję makaronu w Chinach i na Ukrainie – ta kampania będzie prowadzona przez firmę CAM Media. Natomiast agencja Partner of Promotion będzie prowadzić działania promujące europejski drób w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach i Wietnamie. Wszystkie wymienione projekty będą realizowane przez trzy lata. (ks)  

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin