PARP nowym klientem Imago PR

dodano: 
21.12.2006
komentarzy: 
3

Agencja Imago Public Relations poprowadzi kampanię informacyjną dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Celem projektu jest rozbudowa i promocja sieci Regionalnych Ośrodków Szkoleniowych Europejskiego Funduszu Społecznego (ROSzEFS). Zadaniem agencji jest realizacja opracowanej wspólnie z PARP-em kampanii informacyjnej skierowanej do organizacji pozarządowych, które mogą zostać akredytowane przez PARP oraz potencjalnych odbiorców Europejskiego Funduszu Społecznego.
Działania PR zostały podzielone na trzy etapy. Efektem pierwszego z nich będzie upowszechnienie informacji o konkursie na nowe ośrodki ROSzEFS. W drugim i trzecim etapie działań komunikacyjnych konsultanci Imago będą odpowiedzialni za dostarczenie wiedzy o funkcjonowaniu rozszerzonej sieci ośrodków ROSzEFS potencjalnym projektodawcom oraz za popularyzację działalności sieci w mediach. Umowę podpisano na czas realizacji kampanii. Jej zakończenie planowane jest na wrzesień 2007 roku. Imago PR została wybrana w drodze konkursu ofert. (jk)

Informacja została poprawiona przez redakcję. Komentarz odnosi się do poprzedniej wersji tekstu.

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
21.12.2006
16:12:12
lookee
(21.12.2006 16:12:12)
;-)
21.12.2006
12:38:44
Michał Sobiło -...
(21.12.2006 12:38:44)
Rzeczywiście w informacji wkradł się błąd, za który przepraszam. Działania dotyczą Europejskiego Funduszu Społecznego - nie Spójności.
21.12.2006
10:11:57
lookee
(21.12.2006 10:11:57)
w informacji jest błąd, jeśli IMAGO prowadzi kampanię dla ROSzEFS to nie ma mowy o żadnym europejskim funduszu spójności! EFS to Europejski Fundusz Społeczny. Fundusz Spójności dotyczy zupełnie innych działań.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin