Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
IX Kongres PR – podsumowanie. w piątek 23 kwietnia zakończył się ix kongres public relations, organizowany jak co roku w rzeszowie. podczas pierwszego dnia kongresu dyskutowano o nowych trendach w komunikacji. prezentowano nowoczesne narzędzia i metody. podsumowania roku dokonał adam łaszyn, który przedstawił własny ranking najważniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w kontekście public relations w minionym roku. o zasadach prowadzenia profesjonalnych wystąpień publicznych mówił tomasz kammel, natomiast dominik kaznowski, head of marketing&pr nasza-klasa.pl, pokazywał na przykładzie wrocławia, jak w trzy miesiące zbudować stutysięczną społeczność w internecie. podczas drugiego dnia debatowano o biznesie i polityce. w panelu dyskusyjnym „po 10 kwietnia – jak zmieni się polski pr polityczny” eksperci (m.in. maciej grabowski, united pr, marek wróbel, neuron pr) twierdzili, że zbliżające się wybory niekoniecznie będą delikatną kampanią a wręcz przeciwnie, może ją zdominować „chęć zemsty i rewanżu”. wiesław gałązka mówił o procesie ewolucji polskiego polityka. nowością była debata na temat: kultura potrzebuje pr-u, czy pr potrzebuje kultury? można było posłuchać m.in. o działaniach komunikacyjnych realizowanych wokół europejskiej stolicy kultury i roku chopinowskiego. ostatni dzień wypełniły rozmowy na temat badań i skutecznego pomiaru efektów w public relations. zaprezentowano nowatorskie metody pomiaru, min. barometr komunikacji stworzony przez ekspertów exacto. więcej informacji niektórzy spośród zapowiedzianych gości, w tym: konrad ciesiołkiewicz, prof. k. mazurek łopacińska, katarzyna przewuska, paweł trochimiuk, artur rojek nie mogli dotrzeć na kongres z powodu perturbacji lotniczych, udziału w uroczystościach pogrzebowych po tragedii w smoleńsku lub innych ważnych powodów. w każdym jednak przypadku zapewnione zostały zastępstwa. (kk).
W piątek 23 kwietnia zakończył się IX Kongres Public Relations, organizowany jak co roku w Rzeszowie. Podczas pierwszego dnia Kongresu dyskutowano o nowych trendach w komunikacji. Prezentowano nowoczesne narzędzia i metody. Podsumowania roku dokonał Adam Łaszyn, który przedstawił własny ranking najważniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w kontekście public relations w minionym roku. O zasadach prowadzenia profesjonalnych wystąpień publicznych mówił Tomasz Kammel, natomiast Dominik Kaznowski, head of marketing&PR Nasza-klasa.pl, pokazywał na przykładzie Wrocławia, jak w trzy miesiące zbudować stutysięczną społeczność w Internecie.
Podczas drugiego dnia debatowano o biznesie i polityce. W panelu dyskusyjnym „Po 10 kwietnia – jak zmieni się polski PR polityczny” eksperci (m.in. Maciej Grabowski, United PR, Marek Wróbel, Neuron PR) twierdzili, że zbliżające się wybory niekoniecznie będą delikatną kampanią a wręcz przeciwnie, może ją zdominować „chęć zemsty i rewanżu”. Wiesław Gałązka mówił o procesie ewolucji polskiego polityka. Nowością była debata na temat: Kultura potrzebuje PR-u, czy PR potrzebuje kultury? Można było posłuchać m.in. o działaniach komunikacyjnych realizowanych wokół Europejskiej Stolicy Kultury i Roku Chopinowskiego.
Ostatni dzień wypełniły rozmowy na temat badań i skutecznego pomiaru efektów w public relations. Zaprezentowano nowatorskie metody pomiaru, min. barometr komunikacji stworzony przez ekspertów exacto. Więcej informacji www.kongrespr.pl.
Niektórzy spośród zapowiedzianych gości, w tym: Konrad Ciesiołkiewicz, prof. K. Mazurek Łopacińska, Katarzyna Przewuska, Paweł Trochimiuk, Artur Rojek nie mogli dotrzeć na Kongres z powodu perturbacji lotniczych, udziału w uroczystościach pogrzebowych po tragedii w Smoleńsku lub innych ważnych powodów. W każdym jednak przypadku zapewnione zostały zastępstwa. (kk)