Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Joanna Trakul dołączyła do zespołu On Board Think Kong. w październiku 2020 roku joanna trakul została konsultantem w dziale komunikacji korporacyjnej w agencji on board think kong. do jej zadań należy zarządzanie projektami klientów. specjalizacją trakul jest prowadzenie projektów z sektora science & healthcare. joanna trakul wcześniej pracowała w agencjach 180° pr, multi communications (obecnie onemulti) i procontent. doświadczenie zawodowe zdobywała, prowadząc kampanie public relations dla firm farmaceutycznych i marek z sektora fmcg i agd. realizowała m.in. kampanię dla ministerstwa finansów „finansoaktywni”, grupy polpharma „ciśnienie na życie”, „obudź się póki wirus hcv drzemie” dla janssen – cilag i fundacji urszuli jaworskiej czy „ogólnopolski program zwalczania grypy” dla marki sanofi. jest absolwentką specjalizacji public relations i marketing medialny na wydziale dziennikarstwa i nauk politycznych uniwersytetu warszawskiego. stanowisko trakul jest nowo utworzone w związku z potrzebą rozwoju zespołu komunikacji korporacyjnej obtk. (kd).
W październiku 2020 roku Joanna Trakul została konsultantem w dziale komunikacji korporacyjnej w agencji On Board Think Kong. Do jej zadań należy zarządzanie projektami klientów. Specjalizacją Trakul jest prowadzenie projektów z sektora Science & Healthcare.
Joanna Trakul wcześniej pracowała w agencjach 180° PR, Multi Communications (obecnie OneMulti) i Procontent. Doświadczenie zawodowe zdobywała, prowadząc kampanie public relations dla firm farmaceutycznych i marek z sektora FMCG i AGD. Realizowała m.in. kampanię dla Ministerstwa Finansów „Finansoaktywni”, Grupy Polpharma „Ciśnienie na życie”, „Obudź się póki wirus HCV drzemie” dla Janssen – Cilag i Fundacji Urszuli Jaworskiej czy „Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy” dla marki Sanofi. Jest absolwentką specjalizacji public relations i marketing medialny na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Stanowisko Trakul jest nowo utworzone w związku z potrzebą rozwoju zespołu komunikacji korporacyjnej OBTK. (kd)