Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Kryzysy wizerunkowe marek w sierpniu. sierpień upłynął pod znakiem kryzysów wizerunkowych – ocenia małgorzata baran, redaktor proto.pl w wypowiedzi dla agencji informacyjnej newseria biznes. z krytyką musiały się zmierzyć pge i tiger , które wykorzystały do promocji rocznicę powstania warszawskiego. jako seksistowskie zostały z kolei określone reklamy napoju energetycznego zbój oraz post na facebooku zamieszczony przez organizatora ekstremalnych biegów runmageddon. „w sierpniu mieliśmy do czynienia z kilkoma mniejszymi lub większymi kryzysami marek. już na samym początku miesiąca z sytuacją kryzysową musiało poradzić sobie pge, które opublikowało reklamę nawiązującą do powstania warszawskiego. na grafice znalazł się powstaniec na tle płonącego miasta oraz hasło informujące o tym, że pge angażuje się we wspieranie instytucji kultury, m.in. muzeum powstania warszawskiego. znalazł się tam też dopisek sprzedażowy i to właśnie on wywołał krytykę internautów, po której firma zdecydowała się na zmianę hasła kampanii” – mówi małgorzata baran. (red).
Sierpień upłynął pod znakiem kryzysów wizerunkowych – ocenia Małgorzata Baran, redaktor PRoto.pl w wypowiedzi dla agencji informacyjnej Newseria Biznes. Z krytyką musiały się zmierzyć PGE i Tiger, które wykorzystały do promocji rocznicę Powstania Warszawskiego. Jako seksistowskie zostały z kolei określone reklamy napoju energetycznego Zbój oraz post na Facebooku zamieszczony przez organizatora ekstremalnych biegów Runmageddon.
„W sierpniu mieliśmy do czynienia z kilkoma mniejszymi lub większymi kryzysami marek. Już na samym początku miesiąca z sytuacją kryzysową musiało poradzić sobie PGE, które opublikowało reklamę nawiązującą do Powstania Warszawskiego. Na grafice znalazł się powstaniec na tle płonącego miasta oraz hasło informujące o tym, że PGE angażuje się we wspieranie instytucji kultury, m.in. Muzeum Powstania Warszawskiego. Znalazł się tam też dopisek sprzedażowy i to właśnie on wywołał krytykę internautów, po której firma zdecydowała się na zmianę hasła kampanii” – mówi Małgorzata Baran.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Kryzysy wizerunkowe marek w sierpniu. sierpień upłynął pod znakiem kryzysów wizerunkowych – ocenia małgorzata baran, redaktor proto.pl w wypowiedzi dla agencji informacyjnej newseria biznes. z krytyką musiały się zmierzyć pge i tiger , które wykorzystały do promocji rocznicę powstania warszawskiego. jako seksistowskie zostały z kolei określone reklamy napoju energetycznego zbój oraz post na facebooku zamieszczony przez organizatora ekstremalnych biegów runmageddon. „w sierpniu mieliśmy do czynienia z kilkoma mniejszymi lub większymi kryzysami marek. już na samym początku miesiąca z sytuacją kryzysową musiało poradzić sobie pge, które opublikowało reklamę nawiązującą do powstania warszawskiego. na grafice znalazł się powstaniec na tle płonącego miasta oraz hasło informujące o tym, że pge angażuje się we wspieranie instytucji kultury, m.in. muzeum powstania warszawskiego. znalazł się tam też dopisek sprzedażowy i to właśnie on wywołał krytykę internautów, po której firma zdecydowała się na zmianę hasła kampanii” – mówi małgorzata baran. (red).