Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mariusz Gutowski. obecne stanowisko: corporate affairs and public policy manager: w pfizer polska. w lutym 2021 roku dołączył do grupy polpharma biologics, biotechnologicznego spin-offu wydzielonego z polpharmy, gdzie pełni funkcję external communication expert i odpowiada za działania pr i pa. od 2012 roku jest związany zawodowo z branżą farmaceutyczną i biotechnologiczną. swoją karierę rozpoczynał w novartis – najpierw jako członek zespołu market access, a następnie działu external affairs, gdzie realizował szereg projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej, korporacyjnej oraz produktowej. następnie jako public affairs specialist dołączył do roche polska i był odpowiedzialny za wizerunek firmy oraz wsparcie procesów refundacyjnych. przez ostatnie dwa lata pracował na stanowisku corporate affairs and public policy manager w pfizer polska. posiada szerokie doświadczenie w zakresie realizacji projektów systemowych oraz prowadzeniu kampanii społecznych i edukacyjnych m.in. w takich obszarach jak neurologia, kardiologia, diabetologia, okulistyka i onkologia. blisko współpracował z licznymi organizacjami branżowymi oraz analitycznymi. jest absolwentem wydziałów dziennikarstwa i nauk politycznych oraz zarządzania uniwersytetu warszawskiego. alumn programów edukacyjnych (liderzy ochrony zdrowia oraz akademia analiz i mediów) fundacji im. lesława a. pagi. obecnie ekspert fundacji w zakresie komunikacji w sektorze ochrony zdrowia. prowadzi szkolenia poświęcone retoryce i wystąpieniom publicznym. wcześniej związany był z mediami lokalnymi i sportowymi.

Obecne stanowisko:
Corporate Affairs and Public Policy
Manager: w Pfizer Polska
W lutym 2021 roku dołączył do Grupy Polpharma Biologics, biotechnologicznego spin-offu wydzielonego z Polpharmy, gdzie pełni funkcję External Communication Expert i odpowiada za działania PR i PA.
Od 2012 roku jest związany zawodowo z branżą farmaceutyczną i biotechnologiczną. Swoją karierę rozpoczynał w Novartis – najpierw jako członek zespołu Market Access, a następnie działu External Affairs, gdzie realizował szereg projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej, korporacyjnej oraz produktowej. Następnie jako Public Affairs Specialist dołączył do Roche Polska i był odpowiedzialny za wizerunek firmy oraz wsparcie procesów refundacyjnych. Przez ostatnie dwa lata pracował na stanowisku Corporate Affairs and Public Policy Manager w Pfizer Polska.
Posiada szerokie doświadczenie w zakresie realizacji projektów systemowych oraz prowadzeniu kampanii społecznych i edukacyjnych m.in. w takich obszarach jak neurologia, kardiologia, diabetologia, okulistyka i onkologia. Blisko współpracował z licznymi organizacjami branżowymi oraz analitycznymi.
Jest absolwentem wydziałów Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Alumn programów edukacyjnych (Liderzy Ochrony Zdrowia oraz Akademia Analiz i Mediów) Fundacji im. Lesława A. Pagi. Obecnie ekspert Fundacji w zakresie komunikacji w sektorze ochrony zdrowia.
Prowadzi szkolenia poświęcone retoryce i wystąpieniom publicznym.
Wcześniej związany był z mediami lokalnymi i sportowymi.