Piotr Dembiński

Posiada siedmioletni staż w branży public relations. Specjalizuje się w media relations, komunikacji korporacyjnej oraz zarządzaniu komunikacją kryzysową. W Imago PR, największej regionalnej agencji PR w Polsce, pełnił funkcję szefa działu Engineering & Technology. Od 2007 roku prowadził działania komunikacyjne, w tym w zakresie rzecznictwa prasowego, dla polskich i międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych oraz dla firm z branży IT, m.in. światowego lidera odzyskiwania danych i informatyki śledczej. Ponadto prowadził nagradzane w branży (m.in. w konkursie Złotych Spinaczy) kampanie PR dla klientów z sektora energetyki, nieruchomości, budowlanego oraz przemysłu ciężkiego.

Od 2012 r. sprawował również funkcję general managera polskiego oddziału Automotive PR - największej na świecie sieci niezależnych agencji PR sprofilowanej pod kątem międzynarodowych klientów motoryzacyjnych, pracującej m.in. dla takich marek, jak Bosch, Chevrolet, Continental czy Ferrari. Piotr Dembiński jest aktywnym członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od 2014 r. kieruje europejskim działem komunikacji koncernu motoryzacyjnego Nexteer Automotive.

Jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowych studiów z zakresu public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin