Polska agencja w IPRN

dodano: 
06.03.2014
komentarzy: 
2

Do członków międzynarodowej organizacji International Public Relations Network dołączyła agencja z Polski. Została nią agencja Public Dialog.

IPRN, z siedzibą w Londynie, powstała w 1995 roku. Zrzesza członków z ponad 30 krajów na 5. kontynentach, w tym również z rynków wschodzących i rozwijających się, takich jak Brazylia i Chiny. Posiada ponad 1 000 pracowników i generuje roczny dochód przekraczający 211 mln dol. Sieć IPRN oferuje wsparcie w komunikacji w zakresie m.in. PR produktowego, B2B, PR finansowego, zarządzania kryzysowego, komunikacji korporacyjnej, komunikacji wewnętrznej i event marketingu. Agencje członkowskie posiadają kompetencje w ponad 40. sektorach rynkowych.

„Będąc członkiem IPRN otrzymujemy również możliwości wymiany know-how oraz dobrych praktyk, insightów na poziomie globalnym” – podkreśla Paweł Bylicki, Managing Partner Public Dialog.

Od 2009 do 2013 roku firma Warsaw Consultans była członkiem IPRN. Wcześniej do sieci należała też – w latach 2003-2007 – agencja First PR. (kg)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
06.03.2014
20:38:46
realista
(06.03.2014 20:38:46)
cos cienka ta siec agencji skoro tyle firm w niej było już z Polski i rezygnowalo po 2-3 latach (co się rzadko zdarza w polskim swiatku PR). Panie Pawle chyba jednak wielkiego biznesu z zagranicy tu nie będzie dla Public Dialog :(
06.03.2014
11:27:03
A.
(06.03.2014 11:27:03)
Bez urazy, ale nie chciałbym pracować z agencją od "insightów globalnych"
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin