wtorek, 18 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościAleksandra Mirosław promuje biznes online w kampanii Grupy WeNet

Aleksandra Mirosław promuje biznes online w kampanii Grupy WeNet


Z początkiem marca 2025 roku Grupa WeNet, która wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu online, wystartowała z najnowszą ogólnopolską kampanią reklamową, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w internecie. W działania promocyjne zaangażowała się dwukrotna mistrzyni świata we wspinaczce sportowej – Aleksandra Mirosław. Kilka tygodni wcześniej została ona nową ambasadorką marki i we współpracy z ekspertami będzie rozwijała swój biznes online.

Aleksandra Mirosław znana jest przede wszystkim jako sportowczyni, jednak poza osiągnięciami na tym polu aktywnie rozwija swój biznes jako przedsiębiorczyni i mówczyni motywacyjna. Inicjuje i wspiera liczne przedsięwzięcia, które mają na celu aktywizację zawodową kobiet oraz pomoc w budowaniu pewności siebie.

W ramach współpracy z nową ambasadorką eksperci WeNet zaprojektują dla niej stronę internetową oraz sklep online wspierający jej inicjatywy biznesowe. Marka zadba nie tylko o wygląd serwisu internetowego, lecz także jego funkcjonalność, User Experience oraz widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

„Jestem niezwykle zadowolona, że dołączyłam do grona sportowców-ambasadorów, którzy z pomocą WeNet rozwijają swoją obecność w świecie marketingu online. Współpraca z liderem e-marketingu dla małych i średnich firm pozwala mi wejść na nowy poziom i od podstaw zbudować własny biznes internetowy. Dla aktywnego sportowca, który spędza wiele czasu na wyjazdach, obozach i zawodach, działalność online to naturalna droga rozwoju. Dzięki wsparciu ekspertów WeNet mogę skupić się na swojej karierze sportowej, mając pewność, że moje działania biznesowe są w najlepszych rękach” – przekazała Aleksandra Mirosław.

Wśród ambasadorów marki znajdują się również Robert Korzeniowski i Maja Włoszczowska, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.

Najnowsza kampania WeNet, w którą zaangażowała się Aleksandra Mirosław, jest adresowana do przedsiębiorców sektora MŚP, dla których szczególnie ważny powinien być rozwój biznesu w sieci i docieranie do nowych klientów. W ramach akcji powstały spoty reklamowe z udziałem ambasadorki.

Kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów dwóch bohaterek kampanii. Jedną z nich jest Aleksandra Mirosław – sportsmenka i przedsiębiorczyni, która rozpoczyna działalność biznesową w świecie online. Drugą masażystka, która dzięki wsparciu WeNet przeniosła swój biznes do sieci i dalej skutecznie go rozwija.

„Jako WeNet od lat podkreślamy, jak istotna jest obecność małych i średnich firm w internecie. Pomagamy naszym klientom wykorzystywać kluczowe obszary, które wpływają na ich sukces online. W związku z tym tematem przewodnim naszej nowej kampanii wizerunkowej jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. To nie tylko wizytówka firmy, lecz także narzędzie, które komunikuje ofertę i buduje pierwsze wrażenie” – podkreśla Elżbieta Piotrowska-Krzak, dyrektora strategii digital w Grupie WeNet.

Wszystkie działania reklamowe we współpracy z Aleksandrą Mirosław będą realizowane w sieci i obejmują formaty: search, display, content oraz mailing. Kampanię wspierają również działania komunikacyjne, które są prowadzone w ogólnopolskich portalach internetowych, w Google oraz w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i YouTubie. Akcja potrwa do końca czerwca 2025 roku.

Za koncepcję kreatywną kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja FilmCloud, za planowanie i zakup mediów – Sales&more. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj