piątek, 27 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Antonio Arcieri dla Nespresso Professional

Ambasadorzy marek: Antonio Arcieri dla Nespresso Professional

17 czerwca 2025 roku Nespresso Professional rozpoczęło nową kampanię, która ma zwracać uwagę na rolę kawy jako kluczowego elementu fine diningu. Pomóc ma w tym szef kuchni Antonio Arcieri, który został ambasadorem marki i twarzą kampanii „Sukces to kwestia smaku”. Współpracę nawiązano na dwa lata.

Jak podkreśla marka, w wielu restauracjach wciąż nie wykorzystuje się pełni potencjału kawy jako dopełnienia posiłku – goście często otrzymują kawę, która nie dorównuje poziomem wcześniejszym daniom. „Dla restauratorów to nie tylko kwestia smaku, lecz także realna szansa na wyróżnienie się na tle konkurencji, zaskoczenie gościa i zbudowanie silniejszej tożsamości marki. W świecie, w którym liczy się każdy niuans, perfekcyjna kawa może być tym, co goście zapamiętają najbardziej” – zwraca uwagę Nespresso.

W związku z tym marka wystartowała z najnowszą kampanią, w której zamierza zredefiniować rolę kawy w fine diningu. Pomóc w tym ma Antonio Arcieri – szef kuchni dwóch gdańskich restauracji: fine diningowego ARCO by Paco Pérez oraz hiszpańskiej restauracji Treinta y Tres. Arcieri to także jedyny w Gdańsku szef kuchni wyróżniony gwiazdką Michelin.

Jak podkreśla marka, Antonio Arcieri znany jest z perfekcyjnego łączenia smaku, estetyki i emocji. To właśnie te cechy sprawiają, że kucharz stał się oczywistym wyborem na ambasadora Nespresso Professional – marki, która podobnie jak on wierzy, że „sukces to kwestia smaku”. „Wierzymy, że kawa odgrywa kluczową rolę w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń gastronomicznych, a nasze wspólne inicjatywy przyczynią się do dalszego wzmacniania ważności dobrej jakości kawy oraz niezawodności ekspresów Nespresso w świecie fine diningu” – przekazują przedstawiciele.

Sam ambasador zwraca uwagę, że wybór Nespresso to dla niego naturalna decyzja – marka bowiem także stawia przede wszystkim na jakość oraz emocje. „Dla Antonio Arcieri perfekcja nie kończy się na talerzu. To, co wyróżnia jego podejście, to umiejętność budowania pełnego doświadczenia – od pierwszego kęsa po ostatni łyk. W jego restauracjach każdy element ma znaczenie, a kawa nie jest wyjątkiem. Wręcz przeciwnie – to właśnie ona wieńczy całą kulinarną opowieść” – wyjaśnia marka.

W ramach kampanii „Sukces to kwestia smaku” przewidziano m.in. aktywne uczestnictwo w konferencjach branżowych, podczas których strony chcą dzielić się wiedzą na temat znaczenia kawy w fine diningu. Działania promocyjne będą obejmować również różnorodne aktywacje w mediach społecznościowych na platformach takich jak YouTube, Meta oraz LinkedIn. Kampania będzie realizowana w kanałach własnych Nespresso Professional oraz w ramach działań digitalowych.

Za działania prowadzone w ramach kampanii odpowiada dom mediowy GroupM. (kn)

Czytaj także: Digitalowa droga do smakowych doznań. O budowaniu marki RestaurantWeek

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj