Victor Borsuk, siedmiokrotny mistrz i trzykrotny wicemistrz Polski w kitesurfingu, został pierwszym ambasadorem nowej marki Enjoy Pure Life, należącej do firmy Purella Food, oferującej produkty z grupy superfoods. Działania public relations koordynuje agencja Kostrzewa PR.
Strony zdecydowały się na współpracę ze sportowcem z uwagi na jego pasje i hobby, które są tożsame z misją marki. Do obowiązków ambasadora należy branie udziału w prowadzonych akcjach, w tym kampaniach z zakresu CSR, a także udzielanie swojego wizerunku oraz aktywność w mediach społecznościowych Enjoy Pure Life. Borsuk będzie także promował logo producenta, które ma być umieszczone na jego sprzęcie sportowym oraz stroju. Umowa potrwa przez rok.
„Enjoy Pure Life, hasło przewodnie Purella Food, to nie tylko fajny slogan, który od razu przypadł mi do gustu, ale przede wszystkim możliwość szybkiej i zdrowej przekąski podczas treningu i na zawodach” – komentuje współpracę Victor Borsuk.
Marka zapowiada kolejne współprace z ambasadorami – osobami związanymi ze zdrowym stylem życia.
Kostrzewa PR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)