piątek, 13 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBig Picture rozwija zespół lifestyle. Na czele dwie liderki

Big Picture rozwija zespół lifestyle. Na czele dwie liderki

Big Picture wprowadza zmiany w zespole lifestyle. Praktyką wspólnie pokierują Karolina Pękalska (po prawej stronie na zdjęciu głównym) i Monika Roth-Jaczynowska, które z początkiem listopada 2022 roku awansowały na stanowiska Head of Lifestyle Communications.

Zespół pod kierownictwem dwóch szefowych zachowa strukturę wyspecjalizowanych teamów, łącząc ich kompetencje w obsłudze strategicznej m.in. takich klientów jak Rituals, L’Oréal Professionnel, marki Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Durex, Coca-Cola, Salony Agata, Grant’s, Hendrick’s czy Tullamore.

W Big Picture funkcjonują obecnie trzy praktyki: PR korporacyjny pod merytorycznym kierunkiem Alicji Górki-Pruszczak; doradztwo strategiczne i kryzysowe, zarządzanie wizerunkiem osób publicznych pod merytorycznym kierunkiem Hanny Waśko; oraz brand PR i komunikacja lifestyle – zarządzany przez Karolinę Pękalską i Monikę Roth-Jaczynowską, ze strategicznym zaangażowaniem Heleny Korniejew.

Obie Head of Lifestyle Communications są związane z agencją niemal od początku jej istnienia agencji. Ostatnio jako Senior Consultantki zarządzały pracą zespołów odpowiedzialnych za obsługę projektów z zakresu PR-u produktowego oraz platform wizerunkowych największych polskich i światowych marek.

Pękalska i Roth-Jaczynowska wciąż będą odpowiedzialne za zarządzanie swoimi dwoma zespołami w ramach teamu. Roth-Jaczynowska zajmuje się zespołem wyspecjalizowanym w obsłudze marek wrażliwych, projektów beauty i komunikacji trendsetterskiej, z kolei Pękalska pracuje z zespołem odpowiedzialnym za brand PR marek konsumenckich oraz tworzenie długofalowych platform wizerunkowych dla klientów. Poza dotychczasowymi obowiązkami będą miały także wpływ na strategię rozwoju firmy.

Po objęciu stanowisk kierowniczych zwiększa się ich odpowiedzialność, ten krok ma być także dopełnieniem działań agencji dążących do zwiększenia skali działania, m.in. rozwoju praktyki lifestyle i dalszej rozbudowy zespołu. „Wpisuje się także w testowany przez ostatni rok w Big Picture kolektywny model zarządzania, wprowadzony skutecznie na poziomie całego biznesu, kierowanego wspólnie przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew” – przekazuje agencja.

Karolina Pękalska z Big Picture związana jest od 2017 roku. Zarządza w agencji przede wszystkim komunikacją klientów z branży FMCG (m.in. markami z portfolio Mondelez Polska oraz działaniami dla marek Grant’s, Hendrick’s, Tullamore). Główną osią jej działań niezmiennie pozostaną projekty z obszaru brand PR.

Pękalska łączy kompetencje z zakresu PR-u produktowego, w tym media i influencer relations, oraz obsługi korporacyjnej. Do tej pory koordynowała m.in. działania dla marek Mondelez Polska, Coca-Cola, Barilla, Wasa, Maspex, Herbapol-Lublin. W ostatnim czasie zajmowała się także komunikacją i rebrandingiem warszawskiej restauracji La Luce.

W swojej karierze zarządzała też projektami dla marek e-commerce i technologicznych (m.in. Allegro czy Panasonic), a także realizowała działania dla marek sportowych, takich jak Salomon.

Do Big Picture przeszła z agencji Raczkiewicz Chenczke Consultants, gdzie od 2016 roku zajmowała się m.in. markami takimi jak Coca-Cola Poland Services, Reebok i Wyborowa Pernod Ricard. Wcześniej, przez pięć lat, pracowała w wydawnictwie Marquard Media Polska – była redaktorką serwisu CKM.pl oraz zastępcą redaktor naczelnej magazynu „JOY” ds. digitalu. Na tym drugim stanowisku odpowiadała m.in. za prowadzenie internetowych wydań wspomnianych tytułów i ich kanałów w mediach społecznościowych.

Monika Roth-Jaczynowska dalej zarządzać będzie szerokim portfolio klientów, m.in. Durex, Monkey Shoulder, Glenfiddic, The Balvenie, Salony Agata, a także klientami z obszaru beauty: L’Oréal Professionnel, Super-Pharm, Phlov, Alkmie i MomMe.

W Big Picture pracuje od sześciu lat. Jest ekspertką branż beauty, alkoholowej i eventowej. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek wrażliwych, a także w planowaniu i koordynacji dużych kampanii lifestylowych, łączących działania kreatywne, branded content oraz klasyczne media relacje. Ma również doświadczenie w tworzeniu platform współpracy z influencerami i mikroinfluencerami.

Przed dołączeniem do Big Picture była związana z agencją PRme, gdzie realizowała projekty m.in. dla marki Sally Hansen. Z wykształcenia jest projektantką biżuterii po łódzkiej ASP. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj