Brandlift poinformowało o rozpoczęciu współpracy z nowymi markami. Do grona klientów agencji dołączyły takie firmy jak Realme, Sirowa (Jaguar, La Prairie, Elizabeth Arden, Marc Anthony), Petal Fresh Pure, North Coast (CIRIO, Mutti) oraz Neonet.
Brandlift w działaniach dla nowych klientów ma koncentrować się przede wszystkim na strategicznym wsparciu marek w digitalu, w szczególności na kampaniach influencermarketingowych realizowanych na Instagramie i TikToku. Praca agencji opiera się na całościowym przygotowaniu kierunków komunikacyjnych oraz partnerstwach z twórcami.
Marki, które dołączyły do grona klientów Brandlift, reprezentują różne branże. Z tego względu do każdej z nich zostaną dobrane odpowiednie narzędzia. Realme jest marką technologiczną kierowaną do młodych użytkowników, która stawia na szybkie tempo komunikacji, dobrą znajomość trendów i autentyczny przekaz na Instagramie. Sirowa jest właścicielem kierowanych głównie do kobiet luksusowych marek kosmetycznych, które wymagają kreatywnego podejścia, dużej dbałości o wizerunek i selektywnego doboru twórców w mediach społecznościowych. North Coast i Neonet stawiają natomiast na rozwój sprzedaży przez synergiczne wykorzystanie e-commerce, contentu i wynikowych kampanii influencermarketingowych.
Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartych współprac. (ao)