niedziela, 8 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNiemiecki oddział Burger Kinga wykorzystał film „To” jako swoją reklamę

Niemiecki oddział Burger Kinga wykorzystał film „To” jako swoją reklamę

W minionym tygodniu pisaliśmy o tym, że rosyjski oddział Burger Kinga złożył zażalenie na film „To” do Federalnego Urzędu Antymonopolowego Rosji, domagając się zakazania jego emisji. Przedstawiciele sieci restauracji twierdzą, że klaun Pennywise występujący w produkcji jest uderzająco podobny do Ronalda McDonalda z konkurencyjnej marki.

Jak podaje adweek.com, sprawa ma swój ciąg dalszy. Powstałe kontrowersje postanowiła wykorzystać na korzyść Burger Kinga firma Grabarz & Partner, która obsługuje niemiecki oddział marki. Jak czytamy, agencja przygotowała w tym celu odnoszącą się do postaci McDonalda, krótką reklamę, którą wyświetlono w Hamburgu przed napisami końcowymi horroru. Widzowie zobaczyli na ekranie napis na czarnym tle: „Morał z tego taki: nigdy nie ufaj klaunowi” (ang. „The moral is: never trust a clown”), a po chwili obok napisu pojawił się logotyp Burger Kinga.

Jak twierdzi portal Adweek, to było całkiem śmieszne, a widzowie zdawali się bardzo rozbawieni. Sama agencja Grabarz & Partner nazywa zaś akcję „najdłuższą reklamą, jaką kiedykolwiek miał Burger King” – czytamy.

(bm)

Zdjęcie główne: youtube.com/ Burger King Deutschland

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj