sobota, 2 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościEurozet bez dyrektora marketingu

Eurozet bez dyrektora marketingu

Dyrektor marketingu Eurozet, Andrzej Matuszyński odszedł z firmy. Według komunikatu firmy odejście odbyło się na mocy porozumienia stron, Eurozet odmówił udzielenia innych komentarzy. Z informacji Presserwisu wynika jednak, że odejście z Eurozetu nie było decyzją Matuszyńskiego, a pracownicy firmy byli nim zaskoczeni. Obowiązki Matuszyńskiego do czasu powołania nowej osoby będzie pełnił Michał Gubera, menedżer badań marketingowych w Eurozecie. Andrzej Matuszyński pracował w Eurozecie od 1997 roku. Zajmował się działaniami marketingowymi oraz badaniami, zasiadał w Komitecie Badań Radiowych. Jest również członkiem zarządu Radiostacji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj