sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościFundacja Avalon szuka agencji do realizacji kampanii społecznej o osobach z niepełnosprawnościami

Fundacja Avalon szuka agencji do realizacji kampanii społecznej o osobach z niepełnosprawnościami

23 maja 2024 roku Fundacja Avalon ogłosiła nabór ofert dotyczących współpracy przy realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej o roboczym tytule „Odwrócony świat”. 

Ideami projektu są m.in. budowanie pozytywnych postaw społecznych wobec osób z niepełnosprawnościami, promowanie konceptu otwartości na ludzi doświadczających różnych rodzajów niepełnosprawności oraz zwrócenie uwagi jednostek w pełni sprawnych na to, że kwestie dostępności stanowią decydującą rolę w funkcjonowaniu OzN. Kampania ma również podkreślać, że prawdziwymi wyzwaniami dla jednostek nie w pełni sprawnych są niedostępne przestrzenie oraz bariery koncepcyjne, fizyczne i ideowe. 

Projekt będzie kierowany do ogółu polskiego społeczeństwa. Skupi się jednak na trzech grupach odbiorców, dla których akcja powinna realizować różne cele: osobach z niepełnosprawnościami, ich rodzinach, opiekunach i bliskich oraz osobach pełnosprawnych. 

Inicjatywa stanowi bezpośrednie nawiązanie oraz przedłużenie ostatniej kampanii „Niepełnosprawni, niezauważalni”, która dotyczyła tematu braku widoczności oraz niezauważalności OzN w przestrzeni publicznej i medialnej. Zwracała ona uwagę na perspektywę osób, które czuły się niewidzialne ze względu na niepełnosprawność. 

Czytaj więcej: Fundacja Avalon chce walczyć z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami. Ruszyła kampania społeczna

„Odwrócony świat” zakłada m.in. emisję spotów reklamowych w telewizji, internecie, radio internetowym i tradycyjnym, social mediach i na nośnikach zewnętrznych. Zaplanowano także działania PR oraz współpracę z twórcami internetowymi. 

Do zadań wybranej agencji należeć będą m.in. przygotowanie wstępnej koncepcji kreatywnej i strategii kampanii, kreacja i realizacja kampanii outdoorowej czy opracowanie i realizacja strategii działań reklamowych i wizerunkowych w przestrzeni digitalowej. 

Czytaj więcej: Fundacja Avalon porusza problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami

Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.    

Łączna maksymalna kwota przeznaczona na całą kampanię wynosi blisko 1,4 mln zł brutto.  

Oferty wraz z portfolio należy wysyłać na adresy: hszczuka@fundacjaavalon.pl, pliberadzka@fundacjaavalon.pl do 5 lipca 2024 roku. Decyzja dotycząca wyboru agencji zostanie podjęta do końca lipca 2024 roku. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dokonania wyboru.

Więcej informacji znajduje się na stronie

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj