Trzy podmioty należące do Grupy Huntsworth: Mmd, Trimedia i Grayling łączą się. Każda z trzech firm biorących udział w fuzji jest spółką całkowicie zależną od spółki-matki Huntsworth, notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych pod symbolem HNT.
Mmd działa w obszarze Europy Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej i posiada 20 biur w 19 krajach; Grayling, specjalizuje się w prowadzeniu relacji inwestorskich w Ameryce Północnej, regionie Azji i Pacyfiku, w tym w Chinach, a Trimedia International to zachodnioeuropejska sieć PR obecna w 11 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii; ma także ponad dwudziestopięcioletnią historię w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
W ogłoszeniu o fuzji czytamy m.in. o tym, że firmowi analitycy szacują, że nowa spółka będzie miała łączne przychody w wysokości 80 milionów euro, co będzie stanowiło 44% globalnych przychodów Huntsworth. Firma będzie zatrudniać 830 osób pracujących w 44 biurach na całym świecie.
Firma, która powstanie, będzie działała pod obecną już na rynku marką Grayling. Rebranding Mmd planowany jest na styczeń 2010 roku, do tego czasu firma działać będzie pod dotychczasową nazwą. Dyrektorem Generalnym połączonej globalnej spółki zostanie Michael Murphy, dotychczasowy Dyrektor Generalny Trimedia International. (kk)