sobota, 2 listopada, 2024

Gates poszukiwany

We wczorajszej audycji Marketing Mix w Radiu PIN gościł Paweł Kowalewski, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Tematem rozmowy była akcja społeczna „Postaw na swoim. Przedsiębiorczość” realizowana przez IAA w ramach kampanii „Marketing dla przyszłości”. Paweł Kowalewski na pytanie, dlaczego ludzie reklamy angażują się w akcje społeczne, odpowiada: „Ambicją naszej kampanii jest zmiana myślenia o naszym kraju”. W ramach „Marketingu dla Przyszłości” wydzielono cztery filary: zdrowie (kampania „Pij mleko, będziesz wielki”), przedsiębiorczość (kampania „Postaw na swoim”), edukacja i ekologia. Wszystkie działania marketingowe mają przyczynić się do zmiany myślenia o Polsce. Obecnie Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce wspólnie z Polską Radą Biznesu zachęca młodych ludzi do zakładania własnych biznesów i stara się zmienić myślenie o przedsiębiorcach. „Mam nadzieję, że gdzieś na Sali w Rzeszowie, Białymstoku, czy we Wrocławiu siedzi jakiś młody Bill Gates” – mówi prezes Kowalewski. Do 15 kwietnia młodzi ludzie mogą przysyłać prace konkursowe dotyczące własnych biznesów: http://www.postawnaswoim.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj