15 sierpnia do zespołu działu marketingu Gazety Prawnej dołączy Anna Traczewska. Będzie ona pełnić funkcję Zastępcy Dyrektora Marketingu Gazety Prawnej do spraw PR. Do zadań Traczewskiej będzie należeć skompletowanie zespołu PR oraz wspieranie Dyrektora Marketingu podczas tworzenia i wdrażania strategii marki Gazeta Prawna na najbliższe kilkanaście miesięcy.
Nowy Zastępca Dyrektora Marketingu ma odpowiadać za przygotowanie i realizację działań PR towarzyszących komunikacji marki. Zmiany strukturalno-kadrowe w Gazecie Prawnej mają na celu wzmocnienie pozycji rynkowej tytułu.
Traczewska specjalizuje się w komunikacji marketingowej oraz PR. Realizowała ona strategię komunikacji TVN24, kształtowała także wizerunek marki TVN Style oraz kierowała TVN Meteo. Przez ostatnie miesiące odpowiadała za marketing dystrybutora filmów kinowych, telewizyjnych i wideo – SPI & Spinka.