czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryGrupa RMF rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication

Grupa RMF rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication

W listopadzie 2024 roku Grupa RMF została klientem 38 Content Communication. Agencja prowadzi biuro prasowe spółki medialnej, odpowiada także za działania komunikacyjne grupy i jej kluczowych marek:  RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.

W ramach współpracy 38 Content Communication zajmuje się realizacją działań z zakresu PR-u korporacyjnego, komunikacji kryzysowej, PR-u produktowego oraz komunikacji CSR/ESG.

Co więcej, agencja zapewni wsparcie także w obszarze treści do korporacyjnych kanałów social media Grupy RMF.

„Naszym zadaniem jest wsparcie Grupy w realizacji jej celów biznesowych poprzez precyzyjne, strategiczne działania komunikacyjne”– mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Agencję wybrano po przeprowadzonym rozeznania rynku. „Zdecydowaliśmy się na współpracę z 38 Content Communication ze względu na bogate doświadczenie agencji w prowadzeniu złożonych projektów komunikacyjnych oraz doskonałe rozumienie specyfiki rynku medialnego” – wyjaśnia Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF.

Z ramienia agencji za bieżącą obsługę klienta odpowiadają Agnieszka Danowska-Tomczyk, PR & Content Director, oraz Monika Langner, PR & Content Manager. Wsparcie strategiczne zapewniają Katarzyna Życińska, CEO, oraz Zbigniew Badziak, COO.

Umowę podpisano do końca 2025 roku. Do tej pory Grupa RMF nie korzystała z usług agencji PR. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj