.

 

Debiutuje agencja dla start-upów Hagen Comm

dodano: 
09.02.2018
komentarzy: 
0

W grudniu 2017 roku Karol Jedliński otworzył nową na rynku agencję komunikacji finansowej Hagen Comm, która skupia się na współpracy z firmami z sektora innowacji. Wśród jej pierwszych klientów są spółki XTPL oraz Nestmedic. Agencja wspiera także kilka innych firm technologicznych – np. producenta systemów antydronowych Advanced Protection Systems.

„Przez lata drążyłem świat start-upów, świeżych pomysłów oraz inwestujących weń funduszy i inwestorów prywatnych. Stąd nieprzypadkowo koncentrujemy się na współpracy z firmami, mającymi w sobie mocny komponent innowacji, szybkiego wzrostu i elastycznych struktur. Przy czym idziemy własną ścieżką, łącząc relacje inwestorskie z public relations i dodając do tego wyraźny element konsultingowy, związany np. ze wsparciem przy pozyskiwaniu kapitału” – mówi założyciel agencji.

Karol Jedliński wcześniej przez 14 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny w Pulsie Biznesu. Z dziennikiem rozstał się w grudniu 2017 roku.  

W kilkuosobowym zespole Hagen Comm jest też Aleksandra Zarychta-Kuzalska. Przez ostatnie kilka lat związana była z Kompanią Piwowarską, gdzie odpowiadała m.in. za PR polskich piw takich jak: Tyskie, Lech oraz Żubr. Na swoim koncie ma również współpracę z krakowskim kongresem gospodarczym Impact. Wcześniej tworzyła też strategię komunikacji dla takich marek jak: Red Bull, Samsung, Coca-Cola czy Absolut Vodka.

W zespole agencji pracuje też Wojciech Chodkowski – analityk i specjalista relacji inwestorskich. Posiada doświadczenie w pracy dla spółek z GPW i New Connect. Jako asystent biegłego rewidenta pracował również przy audytach finansowych spółek giełdowych.

Grupowe zdjęcie liderów zespołów z agencji Hagen Comm

Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Karol Jedliński, Wojciech Chodkowski

(jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin