HB Reavis zmienia identyfikację wizualną

dodano: 
16.05.2017
komentarzy: 
0

Międzynarodowa grupa deweloperska zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która ma wspisywać się w strategię i filozofię firmy. Nowa identyfikacja wizualna powstała we współpracy z londyńską agencją kreatywną Sectorlight.

„Wizualna delikatność logo podkreśla szczególny wymiar działalności HB Reavis – opracowywanie rozwiązań na rynku nieruchomości przede wszystkim z myślą o ludziach. Zróżnicowane gradienty oraz żywe, ciepłe kolory odzwierciedlają pasję pracowników HB Reavis, która udziela się wszystkim wokół i inspiruje do tworzenia atrakcyjnych przestrzeni pracy i relaksu. Połączenie dwóch opływowych kształtów i różnych kolorów symbolizuje wrodzonego ducha przedsiębiorczości i radość z wykonywanej pracy” – czytamy w informacji na temat zmiany logotypu.

Odświeżona identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać misję i wizję firmy, która realizuje 21 inwestycji w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

„Na podstawie rozmów z naszymi klientami i partnerami postanowiliśmy jeszcze dosadniej wyrazić to, kim jesteśmy i jakie są nasze wartości. Spośród wielu cech marki, które chcieliśmy wyróżnić, za najważniejsze uznaliśmy zorientowanie na ludzi, pasję i innowacyjność. Dziękuję zespołowi Sectorlight za doskonałe oddanie tych atrybutów m.in. poprzez ciepłą kolorystykę i organiczne kształty wykorzystane w nowej identyfikacji wizualnej” – wyjaśnia Pavel Trenka, prezes zarządu Grupy HB Reavis.

Poprzednie logo:

Nowe logo:

(pk)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin