Polscy influencerzy wspierają Heroo Mobile – operatora telekomunikacyjnego dla dzieci i młodzieży, który pojawi się w Polsce we wrześniu 2020 roku. Heroo Mobile ma być rozwiązaniem, które ma pomóc rodzicom uczyć najmłodszych rozsądnego korzystania z telefonu, motywować do postępowań zgodnych z wartościami opiekunów oraz dbać o nie, kiedy są poza domem. Jak tłumaczy operator, dla dzieci będzie to przede wszystkim edukacja i bezpieczeństwo.
Influencerzy zasiądą w radzie programowej Heroo Mobile. Jej członkami będą: Kamil Nowak z Blog Ojciec, Marlena Wróblewska z Makóweczki.pl, youtuberka i pedagog Kasia Sawicka, Jarek Kania z Ojcowskiej Strony Mocy, bloger Maciej ZUCH Mazurek, bloger Michał Górecki oraz Małgorzata Kowalewska-Kawuza z bloga Lady of the house. Jak podkreśla operator, każdy z nich jest nie tylko znany w internecie, ale jest także rodzicem.
„Zależało nam na zaangażowaniu liderów opinii – rodziców, którzy będą różnorodni, ale których łączy to samo: podmiotowe patrzenie na dziecko, które jest kompetentnym i kompletnym człowiekiem, które uczy się przez doświadczenie i przez obserwacje, które tworzy naszą teraźniejszość, bo jest jej naturalną częścią. To, co jeszcze łączy naszych partnerów, to świadomość siły edukacji, co niewątpliwie jest dla nas kluczowe, ponieważ Heroo to również ruch społeczny, w którym chcemy edukować rodziców i dzieci, chcemy, by oni wzajemnie się edukowali i inspirowali. Wszystko po to, by czuli wsparcie, kiedy będą wprowadzać dzieci w świat nowych technologii lub będą chcieli zmieniać nawyki korzystania z telefonów w swoich domach” – mówi Robert Mirek, CEO firmy Heroo.
Najpierw influencerzy wezmą udział w konsultacji User Experience. Następnie będą testować pierwsze wersje Heroo Mobile i dostarczać content do aplikacji. Członkowie rady programowej na bieżąco biorą także udział w działaniach promujących operatora. Ich komunikacja jest blisko innych rodziców, którzy „szukają wskazówek, jak sobie radzić z tym, aby ich dzieci nie spędzały wolnego czasu wyłącznie z telefonem, równocześnie mają świadomość, że umiejętności użytkowania nowych technologii są kluczowe w nabywaniu potrzebnych w przyszłości kompetencji”. Jak przekazuje Heroo Mobile, współpracę z influencerami zaplanowano długofalowo. (ak)