niedziela, 8 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInstagram testuje funkcję, która wesprze sprzedaż kart podarunkowych czy przekazywanie datków

Instagram testuje funkcję, która wesprze sprzedaż kart podarunkowych czy przekazywanie datków

Instagram sprawdza funkcję, która umożliwiłaby profilom biznesowym dodanie bezpośredniego linku kierującego do zakupu kart podarunkowych albo przekazania darowizny na rzecz firmy – informuje socialmediatoday.com. Serwis powołuje się na doniesienia programistki Jane Manchun Wong, która napisała o pracach platformy nad nową opcją na Twitterze.

Źródło: twitter.com/wongmjane

Jak czytamy, możliwość dodania linku ma znajdować się w edycji konta, pod opcją „Wyświetlanie profilu”. Byłoby to dodatkowy link, poza tym głównym kierującym do witryny, który widoczny jest w bio. Źródło pisze dalej, że możliwe, że taki odnośnik mógłby mieć formę przycisku i znajdować się obok obecnych „Obserwuj” i „Wiadomość”.

Dalej czytamy, że w aktualizacji jest przewidziane także dodanie naklejek, które po dotknięciu kierowałyby do kart upominkowych czy przekazania darowizny. Socialmediatoday.com przypuszcza, że takie działania platformy są próbą niesienia pomocy firmom, które ponoszą straty z powodu kryzysu związanego z COVID-19. W ten sposób osoby kupujące np. karty upominkowe mogłyby wesprzeć firmy online, a „zaliczkę” wykorzystać w późniejszym terminie, zmniejszając tym samym straty małych i średnich firm.

Źródło informuje dalej, że Jane Manchun Wong odkryła również test nowej opcji, która pokazywałaby, kto z obserwatorów w karcie przesyłania wiadomości Instagram Direct jest aktywny w aplikacji w danym momencie. Byłby to podobny zabieg jak w Messengerze – co, jak czytamy, potwierdza dotychczasowe prace Facebooka nad zintegrowaniem wszystkich swoich narzędzi w jednym systemie. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj