Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kaktus przechodzi rebranding. Do grona ambasadorów dołączyła nowa osoba. w lutym 2025 roku marka lodów kaktus zaprezentowała nowy, odświeżony wizerunek. zmiany objęły logotyp i wygląd opakowań, a także platformę komunikacyjną i pozycjonowanie. jak podkreśla firma, rezultaty rebrandingu mają odzwierciedlać jej innowacyjny charakter. kaktus ogłosił również, że do grona ambasadorów marki dołączył znany twórca internetowych i fan kultowych lodów – jakub patecki, działający w sieci jako patec wariatec. zmiany w szacie graficznej opakowań lodów mają za zadanie oddać ich charakter, a także stanowić krok w stronę nowoczesności i dynamiki. marka przekazuje, że produkty w nowej odsłonie można znaleźć już na półkach sklepowych. nowe logo. ambasadorem kaktusa został patec wariatec, znany w internecie jako podróżnik i youtuber, który relacjonował m.in. swoją wyprawę na mount everest. współpraca z influencerem obejmuje m.in. nowości produktowe sygnowane jego wizerunkiem, a także merch, który nawiązuje do jego wypraw. twórca internetowy jest też twarzą przygotowanej przez markę aktywacji dla konsumentów. „trudno nam sobie wyobrazić bardziej autentycznego i dopasowanego ambasadora. kaktus od zawsze był symbolem radości i oryginalności, a patec, który od wielu lat jest wielkim fanem naszych produktów, jest doskonałym uosobieniem nowej platformy komunikacyjnej marki, o której więcej szczegółów już wkrótce. ta współpraca to coś więcej niż zwykłe partnerstwo – to naturalne połączenie pasji i stylu życia” – mówi kamila żmijewska, senior brand manager froneri. w ramach współpracy z patecem powstaną trzy specjalne produkty w nowym, powiększonym rozmiarze – katkus big. nowości mają nawiązywać do różnych zakątków świata odwiedzonych przez influencera, a także zachęcać do odkrywania nowych smaków. kaktus big patec ice, inspirowany wyprawą jakuba pateckiego na antarktydę, jest już dostępny w sklepach. kolejne nowości, w tym dwa dodatkowe smaki lodów, trafią do szerokiej dystrybucji w marcu 2025 roku. kaktus przygotował też aktywację konsumencką, połączoną z lodami kaktus big, w ramach której do wygrania będzie m.in. pierwszy w historii wspólny wyjazd z samym patecem. jest to jedynak tylko część przygotowanych przez markę niespodzianek. wspomniane akcje marketingowe są nieodłącznym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki – „spróbuj, nie kłuje”, która ma inspirować do odkrywania świata i próbowania nowych rzeczy oraz podkreślać, że kaktus to lody dla każdego. (ao).
W lutym 2025 roku marka lodów Kaktus zaprezentowała nowy, odświeżony wizerunek. Zmiany objęły logotyp i wygląd opakowań, a także platformę komunikacyjną i pozycjonowanie. Jak podkreśla firma, rezultaty rebrandingu mają odzwierciedlać jej innowacyjny charakter. KAKTUS ogłosił również, że do grona ambasadorów marki dołączył znany twórca internetowych i fan kultowych lodów – Jakub Patecki, działający w sieci jako Patec Wariatec.
Zmiany w szacie graficznej opakowań lodów mają za zadanie oddać ich charakter, a także stanowić krok w stronę nowoczesności i dynamiki. Marka przekazuje, że produkty w nowej odsłonie można znaleźć już na półkach sklepowych.
Nowe logo
Ambasadorem Kaktusa został Patec Wariatec, znany w internecie jako podróżnik i youtuber, który relacjonował m.in. swoją wyprawę na Mount Everest. Współpraca z influencerem obejmuje m.in. nowości produktowe sygnowane jego wizerunkiem, a także merch, który nawiązuje do jego wypraw. Twórca internetowy jest też twarzą przygotowanej przez markę aktywacji dla konsumentów.
„Trudno nam sobie wyobrazić bardziej autentycznego i dopasowanego ambasadora. Kaktus od zawsze był symbolem radości i oryginalności, a Patec, który od wielu lat jest wielkim fanem naszych produktów, jest doskonałym uosobieniem nowej platformy komunikacyjnej marki, o której więcej szczegółów już wkrótce. Ta współpraca to coś więcej niż zwykłe partnerstwo – to naturalne połączenie pasji i stylu życia” – mówi Kamila Żmijewska, Senior Brand Manager Froneri.
W ramach współpracy z Patecem powstaną trzy specjalne produkty w nowym, powiększonym rozmiarze – Katkus Big. Nowości mają nawiązywać do różnych zakątków świata odwiedzonych przez influencera, a także zachęcać do odkrywania nowych smaków. Kaktus Big Patec Ice, inspirowany wyprawą Jakuba Pateckiego na Antarktydę, jest już dostępny w sklepach. Kolejne nowości, w tym dwa dodatkowe smaki lodów, trafią do szerokiej dystrybucji w marcu 2025 roku.
Kaktus przygotował też aktywację konsumencką, połączoną z lodami Kaktus Big, w ramach której do wygrania będzie m.in. pierwszy w historii wspólny wyjazd z samym Patecem. Jest to jedynak tylko część przygotowanych przez markę niespodzianek.
Wspomniane akcje marketingowe są nieodłącznym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki – „Spróbuj, nie kłuje”, która ma inspirować do odkrywania świata i próbowania nowych rzeczy oraz podkreślać, że Kaktus to lody dla każdego. (ao)