sobota, 15 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościKaktus przechodzi rebranding. Do grona ambasadorów dołączyła nowa osoba

Kaktus przechodzi rebranding. Do grona ambasadorów dołączyła nowa osoba

W lutym 2025 roku marka lodów Kaktus zaprezentowała nowy, odświeżony wizerunek. Zmiany objęły logotyp i wygląd opakowań, a także platformę komunikacyjną i pozycjonowanie. Jak podkreśla firma, rezultaty rebrandingu mają odzwierciedlać jej innowacyjny charakter. KAKTUS ogłosił również, że do grona ambasadorów marki dołączył znany twórca internetowych i fan kultowych lodów – Jakub Patecki, działający w sieci jako Patec Wariatec.

Zmiany w szacie graficznej opakowań lodów mają za zadanie oddać ich charakter, a także stanowić krok w stronę nowoczesności i dynamiki. Marka przekazuje, że produkty w nowej odsłonie można znaleźć już na półkach sklepowych.

Nowe logo

Ambasadorem Kaktusa został Patec Wariatec, znany w internecie jako podróżnik i youtuber, który relacjonował m.in. swoją wyprawę na Mount Everest. Współpraca z influencerem obejmuje m.in. nowości produktowe sygnowane jego wizerunkiem, a także merch, który nawiązuje do jego wypraw. Twórca internetowy jest też twarzą przygotowanej przez markę aktywacji dla konsumentów.

„Trudno nam sobie wyobrazić bardziej autentycznego i dopasowanego ambasadora. Kaktus od zawsze był symbolem radości i oryginalności, a Patec, który od wielu lat jest wielkim fanem naszych produktów, jest doskonałym uosobieniem nowej platformy komunikacyjnej marki, o której więcej szczegółów już wkrótce. Ta współpraca to coś więcej niż zwykłe partnerstwo – to naturalne połączenie pasji i stylu życia” – mówi Kamila Żmijewska, Senior Brand Manager Froneri.

W ramach współpracy z Patecem powstaną trzy specjalne produkty w nowym, powiększonym rozmiarze – Katkus Big. Nowości mają nawiązywać do różnych zakątków świata odwiedzonych przez influencera, a także zachęcać do odkrywania nowych smaków. Kaktus Big Patec Ice, inspirowany wyprawą Jakuba Pateckiego na Antarktydę, jest już dostępny w sklepach. Kolejne nowości, w tym dwa dodatkowe smaki lodów, trafią do szerokiej dystrybucji w marcu 2025 roku.

Kaktus przygotował też aktywację konsumencką, połączoną z lodami Kaktus Big, w ramach której do wygrania będzie m.in. pierwszy w historii wspólny wyjazd z samym Patecem. Jest to jedynak tylko część przygotowanych przez markę niespodzianek.

Wspomniane akcje marketingowe są nieodłącznym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki – „Spróbuj, nie kłuje”, która ma inspirować do odkrywania świata i próbowania nowych rzeczy oraz podkreślać, że Kaktus to lody dla każdego. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj