Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Kampania #dobrokontrawirus z udziałem gwiazd zachęca do zaangażowania się w akcje charytatywne. od 6 października 2020 roku trwa kampania zorganizowana przez plebiscyt „gwiazdy dobroczynności” pod hasłem #dobrokontrawirus. akcja ma zwrócić uwagę na „moc dobra, której nie powstrzymał nawet koronawirus”, i zachęcać polaków do zaangażowania się w wolontariat, wspieranie zbiórek pieniędzy, akcji dobroczynnych czy pomoc sąsiedzką, bez względu na okoliczności czy czas pandemii. inicjatywa jest elementem propagowania działalności charytatywnej także wśród znanych osób. jak zapewniają organizatorzy, „kwarantanna, obostrzenia i dystans społeczny zmobilizowały tysiące polaków do odpowiedzialnego i bezpiecznego wspierania pracowników służby zdrowia i innych potrzebujących, często zamkniętych w domach na długie miesiące”. w inicjatywie wzięli udział aktorzy od lat angażujący się w akcje charytatywne: magdalena różczka (m.in. ambasadorka unicef oraz fundacji „mam marzenie”), mateusz damięcki (angażujący się w zbiórki pieniędzy dla dzieci z sma), agnieszka sienkiewicz (m.in. wspierająca dzieci z chorobą głodową w kongo), artur barciś (angażujący się w działalność komitetu ochrony praw dziecka) i ada fijał (m.in. pomysłodawczyni akcji „pomagamy eliaszowi”), a także dziennikarka omenaa mensah (tegoroczna laureatka honorowej gwiazdy dobroczynności i założycielka omenaa foundation). czytamy, że polskie gwiazdy, jako wolontariusze i inicjatorzy różnych akcji w dobie wirusa, dostarczały m.in. maseczki i sprzęt potrzebny w szpitalach i domach pomocy społecznej, wpłacały pieniądze na cele związane z walką z koronawirusem, roznosiły posiłki osobom starszym i potrzebującym, włączyły się w #hot16challenge czy organizowały zbiórki żywności. magdalena różczka. dalej organizatorzy mówią, że przewidywana druga fala zachorowań stanowi kolejne wyzwanie dla ludzi. „jeśli pierwsza fala pandemii nie stanowiła przeszkody dla solidarności społecznej i kreatywności w pomaganiu, wierzymy, że tym bardziej druga fala epidemii będzie czasem, gdy nie zapomnimy o potrzebujących i dzięki temu doświadczeniu postawimy sobie za cel, aby pomagać przez całe życie, tak, jak do tego zachęcają gwiazdy w naszej kampanii #dobrokontrawirus” – mówi katarzyna kunert z plebiscytu „gwiazdy dobroczynności”. głównym elementem kampanii jest spot:. również przez najbliższe dwa tygodnie, w miejskich oknach reklamowych będą wyświetlane dziesięciosekundowe filmy zrealizowane w ramach kampanii. zobaczyć je można będzie w warszawie, krakowie, poznaniu, wrocławiu, katowicach i trójmieście. informacje o inicjatywie pojawiają się też na facebooku i instagramie oraz poszczególnych kontach społecznościowych gwiazd. dowiadujemy się też, że pomaganie przynosi korzyść nie tylko tym, którzy go potrzebują. czytamy, że z badań (m.in. uniwersytetu harvarda, kalifornijskiego i pittsburgh university) wynika, że „pomagając innym, uwalniamy w naszym mózgu endorfiny i wydłużamy nasze życie”. organizatorzy zapewniają, że pomaganie ma wpływ na poczucie własnej wartości i może zapobiegać depresji. działania w ramach kampanii potrwają do 17 października 2020 roku, kiedy to odbędzie się gala gwiazd dobroczynności. wręczone wtedy zostaną nagrody dla tegorocznych nominowanych. (kd).
Od 6 października 2020 roku trwa kampania zorganizowana przez Plebiscyt „Gwiazdy Dobroczynności” pod hasłem #dobrokontrawirus. Akcja ma zwrócić uwagę na „moc dobra, której nie powstrzymał nawet koronawirus”, i zachęcać Polaków do zaangażowania się w wolontariat, wspieranie zbiórek pieniędzy, akcji dobroczynnych czy pomoc sąsiedzką, bez względu na okoliczności czy czas pandemii. Inicjatywa jest elementem propagowania działalności charytatywnej także wśród znanych osób.
Jak zapewniają organizatorzy, „kwarantanna, obostrzenia i dystans społeczny zmobilizowały tysiące Polaków do odpowiedzialnego i bezpiecznego wspierania pracowników służby zdrowia i innych potrzebujących, często zamkniętych w domach na długie miesiące”.
W inicjatywie wzięli udział aktorzy od lat angażujący się w akcje charytatywne: Magdalena Różczka (m.in. ambasadorka UNICEF oraz fundacji „Mam marzenie”), Mateusz Damięcki (angażujący się w zbiórki pieniędzy dla dzieci z SMA), Agnieszka Sienkiewicz (m.in. wspierająca dzieci z chorobą głodową w Kongo), Artur Barciś (angażujący się w działalność Komitetu Ochrony Praw Dziecka) i Ada Fijał (m.in. pomysłodawczyni akcji „Pomagamy Eliaszowi”), a także dziennikarka Omenaa Mensah (tegoroczna laureatka Honorowej Gwiazdy Dobroczynności i założycielka Omenaa Foundation). Czytamy, że polskie gwiazdy, jako wolontariusze i inicjatorzy różnych akcji w dobie wirusa, dostarczały m.in. maseczki i sprzęt potrzebny w szpitalach i domach pomocy społecznej, wpłacały pieniądze na cele związane z walką z koronawirusem, roznosiły posiłki osobom starszym i potrzebującym, włączyły się w #hot16challenge czy organizowały zbiórki żywności.
Magdalena Różczka
Dalej organizatorzy mówią, że przewidywana druga fala zachorowań stanowi kolejne wyzwanie dla ludzi. „Jeśli pierwsza fala pandemii nie stanowiła przeszkody dla solidarności społecznej i kreatywności w pomaganiu, wierzymy, że tym bardziej druga fala epidemii będzie czasem, gdy nie zapomnimy o potrzebujących i dzięki temu doświadczeniu postawimy sobie za cel, aby pomagać przez całe życie, tak, jak do tego zachęcają gwiazdy w naszej kampanii #dobrokontrawirus” – mówi Katarzyna Kunert z Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności”.
Głównym elementem kampanii jest spot:
Również przez najbliższe dwa tygodnie, w miejskich oknach reklamowych będą wyświetlane dziesięciosekundowe filmy zrealizowane w ramach kampanii. Zobaczyć je można będzie w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście. Informacje o inicjatywie pojawiają się też na Facebooku i Instagramie oraz poszczególnych kontach społecznościowych gwiazd.
Dowiadujemy się też, że pomaganie przynosi korzyść nie tylko tym, którzy go potrzebują. Czytamy, że z badań (m.in. Uniwersytetu Harvarda, Kalifornijskiego i Pittsburgh University) wynika, że „pomagając innym, uwalniamy w naszym mózgu endorfiny i wydłużamy nasze życie”. Organizatorzy zapewniają, że pomaganie ma wpływ na poczucie własnej wartości i może zapobiegać depresji.
Działania w ramach kampanii potrwają do 17 października 2020 roku, kiedy to odbędzie się Gala Gwiazd Dobroczynności. Wręczone wtedy zostaną nagrody dla tegorocznych nominowanych. (kd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Kampania #dobrokontrawirus z udziałem gwiazd zachęca do zaangażowania się w akcje charytatywne. od 6 października 2020 roku trwa kampania zorganizowana przez plebiscyt „gwiazdy dobroczynności” pod hasłem #dobrokontrawirus. akcja ma zwrócić uwagę na „moc dobra, której nie powstrzymał nawet koronawirus”, i zachęcać polaków do zaangażowania się w wolontariat, wspieranie zbiórek pieniędzy, akcji dobroczynnych czy pomoc sąsiedzką, bez względu na okoliczności czy czas pandemii. inicjatywa jest elementem propagowania działalności charytatywnej także wśród znanych osób. jak zapewniają organizatorzy, „kwarantanna, obostrzenia i dystans społeczny zmobilizowały tysiące polaków do odpowiedzialnego i bezpiecznego wspierania pracowników służby zdrowia i innych potrzebujących, często zamkniętych w domach na długie miesiące”. w inicjatywie wzięli udział aktorzy od lat angażujący się w akcje charytatywne: magdalena różczka (m.in. ambasadorka unicef oraz fundacji „mam marzenie”), mateusz damięcki (angażujący się w zbiórki pieniędzy dla dzieci z sma), agnieszka sienkiewicz (m.in. wspierająca dzieci z chorobą głodową w kongo), artur barciś (angażujący się w działalność komitetu ochrony praw dziecka) i ada fijał (m.in. pomysłodawczyni akcji „pomagamy eliaszowi”), a także dziennikarka omenaa mensah (tegoroczna laureatka honorowej gwiazdy dobroczynności i założycielka omenaa foundation). czytamy, że polskie gwiazdy, jako wolontariusze i inicjatorzy różnych akcji w dobie wirusa, dostarczały m.in. maseczki i sprzęt potrzebny w szpitalach i domach pomocy społecznej, wpłacały pieniądze na cele związane z walką z koronawirusem, roznosiły posiłki osobom starszym i potrzebującym, włączyły się w #hot16challenge czy organizowały zbiórki żywności. magdalena różczka. dalej organizatorzy mówią, że przewidywana druga fala zachorowań stanowi kolejne wyzwanie dla ludzi. „jeśli pierwsza fala pandemii nie stanowiła przeszkody dla solidarności społecznej i kreatywności w pomaganiu, wierzymy, że tym bardziej druga fala epidemii będzie czasem, gdy nie zapomnimy o potrzebujących i dzięki temu doświadczeniu postawimy sobie za cel, aby pomagać przez całe życie, tak, jak do tego zachęcają gwiazdy w naszej kampanii #dobrokontrawirus” – mówi katarzyna kunert z plebiscytu „gwiazdy dobroczynności”. głównym elementem kampanii jest spot:. również przez najbliższe dwa tygodnie, w miejskich oknach reklamowych będą wyświetlane dziesięciosekundowe filmy zrealizowane w ramach kampanii. zobaczyć je można będzie w warszawie, krakowie, poznaniu, wrocławiu, katowicach i trójmieście. informacje o inicjatywie pojawiają się też na facebooku i instagramie oraz poszczególnych kontach społecznościowych gwiazd. dowiadujemy się też, że pomaganie przynosi korzyść nie tylko tym, którzy go potrzebują. czytamy, że z badań (m.in. uniwersytetu harvarda, kalifornijskiego i pittsburgh university) wynika, że „pomagając innym, uwalniamy w naszym mózgu endorfiny i wydłużamy nasze życie”. organizatorzy zapewniają, że pomaganie ma wpływ na poczucie własnej wartości i może zapobiegać depresji. działania w ramach kampanii potrwają do 17 października 2020 roku, kiedy to odbędzie się gala gwiazd dobroczynności. wręczone wtedy zostaną nagrody dla tegorocznych nominowanych. (kd).