W styczniu 2025 roku Katarzyna Obłoza dołączyła do zespołu Optegra Polska – sieci klinik okulistycznych specjalizujących się w chirurgii korekcji wad wzroku. Objęła stanowisko Head of Communication.
Katarzyna Obłoza dołączyła do zespołu Doroty Bratowskiej, Commercial Directorki, który współtworzą menedżerowie: Lidia Borucka, Head of Digital, Krzysztof Płusa, Director of CC & CEX, oraz Magdalena Wleklińska-Danik, Head of Medical Network Development.
W nowej roli Obłoza jest odpowiedzialna za nadzorowanie i realizację strategii komunikacji firmy. Odpowiada za media relations, biuro prasowe, działania w social mediach oraz wspieranie komunikacyjnych potrzeb wszystkich obszarów biznesowych Optegra Polska.
Katarzyna Obłoza ma blisko 15-letnie doświadczenie w obszarze public relations, kampanii społecznych, edukacji zdrowotnej oraz komunikacji – głównie w branży medycznej i farmaceutycznej. Pracowała dla takich firm jak Gedeon Richter, Polskie Linie Lotnicze LOT, Międzynarodowe Centrum Słuchu i Mowy Medincus, Alcon, Edelman czy Instytut „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka”.
Ukończyła zdrowie publiczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Jest również absolwentką studiów podyplomowych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz programu Social Media in Healthcare na Taipei Medical University. (kn)