W styczniu 2025 roku w sieci niezależnych hurtowni i sklepów motoryzacyjnych ProfiAuto, należącej do firmy Moto-Profil, powstał zespół ds. relacji z mediami. W jego skład weszli Adrian Leks i Adam Lehnort. Do tej pory komunikacja marki była realizowana przy wsparciu zewnętrznych agencji.
Zespół ds. relacji z mediami został częścią działu marketingu i jest odpowiedzialny za współpracę z mediami, zarządzanie wizerunkiem oraz działania public relations.
Adrian Leks odpowiada za kontakt z mediami i komunikację firmy. Od stycznia 2024 roku pełni funkcję głównego specjalisty ds. komunikacji i PR Moto-Profilu. Wcześniej przez prawie osiem lat pełnił funkcję PR & Marketing Managera w firmie technologicznej Netizens. W przeszłości pracował w Telewizji TVS, gdzie przez osiem lat był wydawcą portalu, a następnie kierownikiem redakcji online.
Leks jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim.
Adam Lehnort jest wsparciem w tematach motoryzacyjnych. W ProfiAuto pełni on także funkcję eksperta oraz zajmuje się marketingiem i public relations. Od ponad siedmiu lat aktywnie udziela się jako komentator zagadnień motoryzacyjnych w mediach, z którymi jest związany od 20 lat. Doświadczenie zdobywał w agencji PR oraz biurze prasowym PGNiG Obrót Detaliczny. (ao)