We wrześniu 2025 roku Ancymony poinformowały o nawiązaniu współpracy z producentem karm dla zwierząt – Partner in Pet Food. Agencja jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek marki Optivital.
Współpraca rozpoczęła się od badań jakościowych i ilościowych, które Ancymony przeprowadzały z agencją badawczą IRCenter. Pozwoliły one na przeanalizowanie rynku gotowych karm dla zwierząt, zebranie insightów konsumenckich i driverów zakupowych, a także poznanie stanu wiedzy Polek i Polaków na temat żywienia kotów i psów. Rezultatem badań było wypracowanie strategii i platformy komunikacji marki, które mają wpisywać się w potrzeby i oczekiwania opiekunów zwierząt.
Centralnym punktem kampanii wprowadzającej Optivital na rynek ma być insight, że psy i koty pozostają mięsożercami z natury, choć ich codzienna rola uległa zmianie. W kreacjach wykorzystano takie detale jak pazury kota czy nos psa, które zestawiono z hasłami ukazującymi kontrast między instynktem a współczesnością: kot, który kiedyś drapał zdobycz, dziś drapie sofę, a pies, który dawniej polował, dziś wyczuwa kuriera.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadają Wojciech Papuziński, Stella Gonet, Katarzyna Kantner, Łukasz Jankowski, Paweł Jóźwik i Karolina Michalcewicz.
Współpraca rozpoczęła się w drugim kwartale 2025 roku. Agencja została wybrana w przetargu. Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)


