.

Lavazza z agencją

dodano: 
25.02.2016
komentarzy: 
0

Producent kawy rozpoczął współpracę z Solski Burson-Marsteller. Agencja będzie odpowiedzialna za stałe doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe, zarządzanie relacjami z mediami oraz realizację projektów specjalnych, także w obszarze mediów społecznościowych.

Współpraca, podjęta w ramach sieci Burson-Marsteller, koordynowana jest przez biuro agencji w Mediolanie i łącznie obejmuje osiemnaście rynków w Europie, Azji i Afryce.

Za działania na rzecz firmy Lavazzy odpowiada zespół pod kierownictwem Sabiny Figarskiej, szefowej działu Brand Practice. Obsługę w mediach społecznościowych prowadzi z kolei zespół Digital Pracitce, zarządzany przez Adama Kaliszewskiego. Umowę podpisano do końca grudnia 2016r. z możliwością przedłużenia. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin