Agencja First Aid Communication Team wprowadziła zmiany w strukturze firmy. W związku z nimi utworzono stanowisko dyrektorki zarządzającej, które we wrześniu 2025 roku objęła Marta Jechna-Szymańska. W przeszłości była ona już związana z tą agencją.
Do zadań nowej dyrektorki będzie należał nadzór nad bieżącymi procesami operacyjnymi i rozwój oferty działań komunikacyjnych. Jechna-Szymańska będzie odpowiedzialna za kierowanie działalnością agencji – od nadzoru nad trzema kluczowymi filarami kompetencyjnymi fact (komunikacja zdrowotna, społeczna oraz energetyka odnawialna i infrastruktura), przez rozwój strategiczny oferty i działania new business, po dbałość o kulturę organizacyjną i rozwój zespołu. Na co dzień będzie wspierać CEO Annę Jechnę-Grabską w zarządzaniu agencją oraz wzmacniać ofertę strategiczną wraz z Adrianną Tomasik, szefową działu Healthcare, oraz Olgą Walentynowicz, kierującą działem komunikacji społecznej i zrównoważonego rozwoju.
„Rolą Marty w agencji będzie łączenie codziennej operacyjności z wizją strategiczną, która pozwoli fact konsekwentnie budować pozycję butikowej, kompetentnej agencji doradczej, skupionej na projektach o realnym znaczeniu dla ludzi i środowiska” – podkreśliła Anna Jechna-Grabska, CEO i właścicielka First Aid Communication Team.
Marta Jechna-Szymańska specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, komunikacji marek oraz w zagadnieniach ESG i zrównoważonego rozwoju. Pracowała dla międzynarodowych liderów oraz lokalnych championów, m.in. dla GE, Siemens Gamesa, ABB, Hitachi Energy, Grupy Wielton, 3M, Novartis, Polpharmy, ING, Warty, L’Oréal czy Procter & Gamble. W latach 2011–2014 związana była z First Aid Communication Team jako Account Managerka. Ostatnie dziesięć lat spędziła w agencji 24/7Communication, gdzie pełniła funkcję Account Directorki. (ko)


