Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Marta Kindeusz i Tomasz Dominiak dołączyli do Hill+Knowlton Strategies. nowi pracownicy wzmocnią działy brand oraz komunikacji korporacyjnej na stanowiskach associate. marta kindeusz z branżą pr jest związana od 8 lat. ma doświadczenie w zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora it. pracowała dla takich marek, jak coca-cola, sprite, wódki wyborowa i luksusowa, tyskie, grolsch, vizir, ariel. jest laureatką konkursu cannes lions young creatives, była też nagradzana w konkursie złote spinacze za kampanie produktowe dla marek coca-cola oraz tyskie. wcześniej pracowała w agencji rc2 raczkiewicz chenczke consultants. tomasz dominiak przeszedł do hill+knowlton strategies z agencji on board public relations , gdzie obsługiwał m.in. polską grupę zbrojeniową. oprócz branży zbrojeniowej, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej dla klientów z sektora energetycznego oraz motoryzacyjnego. przed rozpoczęciem pracy w branży pr tomasz dominiak przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w gazecie wyborczej i polska the times. (jj).
Nowi pracownicy wzmocnią działy brand oraz komunikacji korporacyjnej na stanowiskach associate.
Marta Kindeusz z branżą PR jest związana od 8 lat. Ma doświadczenie w zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora IT. Pracowała dla takich marek, jak Coca-Cola, Sprite, wódki Wyborowa i Luksusowa, Tyskie, Grolsch, Vizir, Ariel. Jest laureatką konkursu Cannes Lions Young Creatives, była też nagradzana w konkursie Złote Spinacze za kampanie produktowe dla marek Coca-Cola oraz Tyskie. Wcześniej pracowała w agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Tomasz Dominiak przeszedł do Hill+Knowlton Strategies z agencji On Board Public Relations, gdzie obsługiwał m.in. Polską Grupę Zbrojeniową. Oprócz branży zbrojeniowej, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej dla klientów z sektora energetycznego oraz motoryzacyjnego. Przed rozpoczęciem pracy w branży PR Tomasz Dominiak przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w Gazecie Wyborczej i Polska The Times. (jj)