Mobee Dick zwycięzcą konkursu RE:PL Polski Rebranding Roku 2017

dodano: 
03.04.2018
komentarzy: 
0

Zwyciezcą plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017, w którym nagradzane są najlepsze zmiany marki, zostało Mobee Dick – studio zajmujące się tworzeniem produktów i usług digitalowych. Firma zdecydowała się na zmianę wizerunku m.in. ze względu na chęć uspójnienia identyfikacji wizualnej. Za rebranding było odpowiedzialne Redkroft. 

Drugie miejsce w konkursie zajęło Radio ZET, natomiast na trzecim znalazło się Radio Kampus. Wyróżnienie elektorów plebiscytu zdobył Warszawski Transport Publiczny.

Źródło: repl.brandingmonitor.pl

Źródło: repl.brandingmonitor.pl

Źródło: repl.brandingmonitor.pl

Do konkursu zgłoszono 33 kandydatury, z których dziesięć zostało nominowanych przez elektorów plebiscytu do obrad jury: Alsecco, Kompania Piwowarska, Miasto Oleśnica, Mobee Dick, Radio Kampus, Radio ZET, Robak Piasta Architekci, Shoplo, Stadion Śląski, Warszawski Transport Publiczny. Podczas obrad jurorzy brali pod uwagę zasadność przeprowadzonego rebrandingu, oryginalność projektu, estetykę nowej identyfikacji wizualnej, jej wartość funkcjonalną oraz efektywność zmiany. 

RE:PL Polski Rebranding Roku to ogólnopolski konkurs, organizowany od 2013 roku przez Branding Monitor. Biorą w nim udział polskie firmy i projektanci, którzy w danym roku przeprowadzili całościowe przeprojektowanie i zmianę tożsamości wizualnej marki. (mf)

Zdjęcie główne: repl.brandingmonitor.pl, RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin