Netflix w Polsce ma nowe agencje odpowiedzialne za działania w obszarze PR i komunikacji. Wsparciem platformy streamingowej w tym zakresie od marca 2024 roku zajmują się K+PR oraz Bosko, wybrane w przetargu.
K+PR odpowiada za prowadzenie biura prasowego, będącego pierwszym punktem kontaktu dla mediów. Agencja prowadzi także działania związane z promocją filmów i seriali.
Agencja Bosko wspiera z kolei Netfliksa w realizacji kampanii komunikacyjnych wybranych produkcji.
Po stronie K+PR działania dla Netfliksa prowadzi dział Brand PR, którym kieruje Marcin Kuchno. Za tematy związane z tytułami filmowymi i serialowymi będzie odpowiedzialna Katarzyna Duda, PR Manager. Tematami branżowymi i biznesowymi zarządzał będzie Wojciech Wołk-Łaniewski, PR Manager. Zespół wspierają również Nina Borowik, Senior PR Consultant, Mateusz Madiuk, Senior PR Consultant, i Alicja Kiełczewska, PR Consultant.
Za wsparcie strategiczne projektu odpowiadają Marcin Kuchno, Consulting Director, i Piotr Jamrogiewicz, Director of Business Development.
Do tej pory obsługą PR Netfliksa w Polsce zajmowało się MSL. Zespół tej agencji będzie wspierać działania PR platformy do końca marca 2024. (mb)