.

 

„Nie spal się na starcie” – nowa kampania społeczna Fundacji Aflofarm

dodano: 
16.01.2018
komentarzy: 
0

W styczniu 2018 roku Fundacja Aflofarm ruszyła z nową kampanią społeczną pod hasłem „Nie spal się na starcie”. Głównym celem akcji jest promowanie postaw antynikotynowych wśród młodzieży w wieku 12-16 lat, a w szczególności walka z sięganiem po pierwszego papierosa.

Akcja Fundacji jest odpowiedzią na niepokojące wyniki raportu Światowej Organizacji Zdrowia wskazujące na to, że około dziewięć milionów Polaków nałogowo pali papierosy, zaś prawie połowa nastolatków w wieku 13-15 lat ma już za sobą pierwsze próby palenia.

Inicjatywa, która ma ogólnopolski charakter, będzie realizowana za pomocą spotów telewizyjnych i radiowych, filmu edukacyjnego skierowanego do młodych widzów, strony internetowej oraz mediów społecznościowych, m.in. Facebooka. Patronat honorowy nad kampanią objął Minister Edukacji Narodowej, Instytut Zdrowia Narodowego Centrum Zdrowia Publicznego i Higieny, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Do akcji „Nie spal się na starcie” zaangażowano wielu znanych młodych ludzi z branży medialnej, którzy zostali ambasadorami kampanii, w tym m.in.: Natalię Lesz, piosenkarkę i aktorkę, Siostry ADiHD, prezenterki 4Fun.tv i właścicielki marki Fit and Jump oraz Macieja „Glebę” Florka, jurora You Can Dance, tancerza i choreografa.

Na potrzeby kampanii zrealizowano film edukacyjny, stworzony we współpracy z Discovery Networks CEEMEA, w którym głównymi bohaterami są ambasadorzy akcji. Każdy z nich kolejno opowiada o tym, jak palenie papierosów wpływa na wiele aspektów naszego życia.

Film edukacyjny oraz więcej informacji o kampanii na stronie. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin