sobota, 15 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPolska Agencja Inwestycji i Handlu szuka agencji do obsługi social mediów

Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka agencji do obsługi social mediów

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) ogłosiła zapytanie ofertowe na obsługę działań informacyjno-promocyjnych w mediach społecznościowych. Spółka szuka agencji do prowadzenia profili na Facebooku, X i LinkedInie.

Głównym zadaniem wybranej firmy będzie świadczenie usług reklamowych, marketingowych oraz graficznych. Celem tych działań jest wsparcie wizerunkowe PAIH oraz zwiększenie widoczności oferty marki wśród przedsiębiorców oraz inwestorów zarówno z Polski, jak i zagranicy.

Wybrana firma zajmie się obsługą oficjalnych kont PAIH w mediach społecznościowych na Facebooku oraz LinkedInie, a także wsparciem prowadzenia komunikacji na X. Do jej zadań będzie należało przygotowywanie treści i grafik, a następnie publikowanie postów, moderowanie komentarzy oraz monitoring reakcji internautów. Agencja zajmie się także prowadzeniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. W ramach umowy wybrana firma zobowiązana jest też do przeprowadzenia audytu profili spółki w social mediach oraz opracowania raportu dotyczącego m.in. spójności prowadzonej komunikacji, identyfikacji i wizerunku marki w internecie oraz skuteczności publikowanych treści. Do zadań agencji należało będzie ponadto zapewnienie grupie docelowej oraz partnerom PAIH kontaktu w stylu helpdesk.

Zamawiający zastrzega, że wybrana agencja musi mieć udokumentowane doświadczenie w zakresie prowadzenia kont w social mediach. Ponadto zobowiązuje firmę do przygotowania ramowej koncepcji działań. Powinna ona zawierać następujące elementy: analizę sytuacji wyjściowej na podstawie ogólnodostępnych informacji o PAIH, cele komunikacji, określenie grup docelowych dla wszystkich kanałów oraz propozycje działań, które wyróżnią profile marki w social mediach i odświeżą jej wizerunek.

Kryteria, według których będą oceniane oferty, to cena (20 proc.), ocena jakościowa koncepcji działań (40 proc.) oraz ocena prezentacji koncepcji działań (40 proc.).

Okres obowiązywania umowy przewidziany jest na 12 miesięcy.

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej do 20 lutego 2025 roku do godziny 14:00.

Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj