sobota, 7 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje zatrudnić agencję PR

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje zatrudnić agencję PR

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje ogłosić przetarg na obsługę PR oraz zakup powierzchni reklamowych. Obecnie PARP jest na etapie zbierania wycen.

Do zadań wybranej w przyszłości agencji należeć będzie bieżące wsparcie Departamentu Komunikacji i Marketingu, a w szczególności kilkuosobowej sekcji ds. mediów. Agencja zajmie się pisaniem od 10-14 tekstów miesięcznie. Będą to m.in. informacje prasowe, teksty na stronę internetową, komunikaty, ogłoszenia, czy zaproszenia dla mediów. Do zadań agencji należeć będzie także wysyłka informacji prasowych i komunikatów, bieżące wsparcie w zakresie działań PR, obsługa PR wydarzeń oraz zarządzanie kryzysowe.

PARP poszukiwać będzie także podmiotu, który zajmie się zakupem powierzchni reklamowych w prasie, na stronach internetowych, oraz czasu antenowego w celu emisji audycji radiowych i telewizyjnych o charakterze m.in. informacyjnym, edukacyjnym, promocyjnym, reklamowym wraz z ich przygotowaniem. Do zadań wybranej firmy należeć będzie także przygotowanie i prowadzenie dwóch rocznych mediaplanów oraz bieżące doradztwo w zakresie doboru mediów.

Jak podaje PARP, wartość zamówienia wraz z marżą wykonawcy będzie wynosić między 1956000 zł  a 2214000 zł brutto.

Umowa ma być zawarta na czas 24 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy.

Wycenę zamówienia można przesłać do 10 listopada 2022 roku do godz. 10.00. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj