.

 

Polskie projekty walczą o lwy w Cannes

dodano: 
19.06.2019
komentarzy: 
0

Trwa festiwal Cannes Lions. Polskie projekty zdobyły już dwie statuetki lwów, jednak walczą o kolejne. Jak dotąd srebrnego lwa w kategorii Design (Live Events) otrzymał projekt „Niezniszczalna tęcza” przygotowany przez 180 Heartbeats + JvM dla marki Ben & Jerry’s. Zgłoszenie otrzymało jeszcze nominacje w dziesięciu innych kategoriach, m.in. PR-owych (Social Behaviour & Cultural Insight oraz Use of Events & Stunts) czy dotyczących strategii kreatywnej (Brave Brands).

Czytaj więcej: Jak Ben & Jerry’s przywróciło tęczę na Plac Zbawiciela

Brąz w kategorii Print & Publishing natomiast dostało czasopismo „Ostatni Twój Weekend”, które agencja VML przygotowała dla Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas. Ten projekt również jest na shortlistach do nagrody w dziesięciu innych kategoriach – również m.in. PR-owych (Social Behaviour & Cultural Insight), CSR-owych (CSR/Corporate Image, Single-market Campaign, Social Behaviour & Cultural Insight oraz Use of Print/Outdoor) czy specjalnych (Glass: The Lion for Change oraz Titanium).

Na shortlistach znalazły się też inne projekty z Polski: „Święty Florian da ci znak” autorstwa GREY Group Poland (kategoria Social & Influencer Lions – Excellence in Social & Influencer/Social Purpose), „Jesteś zagrożonym gatunkiem” WWF, Imago PR i Agencji 2012 (kategoria PR sectors/Not for profit/Charity/Government) czy „Kobiety na banknotach” BGŻ BNP Paribas.

Kolejne nagrody będą przyznawane 19, 20 i 21 czerwca. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin